واکنش فیاضی به دیدار فریدون با یک فتنه گر در گفت‌وگو با «بسیج»:
نماینده سابق مجلس گفت: این دیدار بیشتر برای مهره چینی‌های سیاسی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قصد دارند انجام شد تا از فکر و اندیشه‌های اصلاح‌طلبان تندرو که در واقع به نوعی تئورسین جریان فتنه بودند، استفاده و برنامه ریزی‌های خود را بر این اساس تنظیم کنند.
کد خبر: ۸۶۹۰۰۱۰
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
عبدالوحید فیاضی عضو سابق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در دور نهم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص دیدار حسین فریدون (برادر روحانی و دستیار ارشد رییس جمهور) با مصطفی تاج زاده از محکومین فتنه 88 تصریح کرد: دیدار بین این 2 نفر جنبه سیاسی  دارد.

فیاضی در ادامه این مطلب افزود: این دیدار بیشتر برای مهره چینی‌های سیاسی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قصد دارند انجام شد تا از  فکر و اندیشه‌های اصلاح‌طلبان تندرو که در واقع به نوعی تئورسین جریان فتنه بودند، استفاده و برنامه ریزی‌های خود را بر این اساس تنظیم کنند.

نماینده سابق مجلس عنوان کرد: از آنجایی که آقای فریدون به عنوان دستیار رئیس جمهور در دولت اثرگذار است ارتباط او با افراد محکوم زیرسوال است.

فیاضی خاطرنشان کرد: نباید چنین ارتباطی با افراد محکوم بین بدنه دولتی که مدعی ولایت پذیری و تبعیت از رهبری است، اتفاق بیفتد.
ارسال نظرات