کلنا عباسک یا زینب(س)؛

آمادگی تکواندوکاران بسیجی بهشهر برای دفاع از حریم اهل بیت(ع)

هیئت تکواندو بسیج سپاه بهشهر با حضور در مزار شهدای گمنام و تجدید بیعت با آرمان های امام وشهدا آمادگی خود را برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) اعلام کرد.
کد خبر: ۸۶۸۹۹۹۶
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج مازندران،شهادت مظلومانه مدافعان حریم آل الله به خصوص 13 شهید اخیر استان حال و هوای انقلابی گری را در بین اقشار مختلف جامعه برانگیخت و شوری را بین دلدادگان حریم اهل بیت (ع) بوجود آورد.

اقشار مختلف مردم دیار علویان، این بار اراده کردند حماسه لشکر 25 کربلا را در بیرون از مرزهای میهن اسلامی ایران و آن هم در دفاع از مظلومان عالم بویژه سوریه  تکرار کرده و غیرت ایمانی خود را به رخ جهانیان و دشمنان اسلام بکشند.
 
به همین منظور پس از اعلام آمادگی اقشار مختلف مردمی برای مقابله با دشمنان در سوریه هیئت تکواندو بسیج سپاه شهرستان  بهشهر  پس از زیارت قبور شهدای گمنام و  آیت الله جباری نماینده فقید مازندران در دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری،  با حضور در سپاه شهرستان، آمادگی خود را برای برچیدن ریشه فساد و نابودی اذناب آمریکایی- اسرائیلی در جنگ نیابتی اعلام کردند.

 این هیئت همچنین اعلام کرد تا پای جان، اخرین قطره خون را  برای ولایت فقیه، انقلاب و اسلام راستین خواهند داد و هرگز از این آرمان دست بر نخواهند داشت.

گفتنی ست ؛ استان مازندران تاکنون 30 شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب اسلامی کرد و اخیرا نیز یک شهید دیگر مدافع حرم از نکا هم به جمع این شهدا پیوست.

انتهای پیام/ت
ارسال نظرات
پر بیننده ها