۱۵ خرداد اگر چه تلخ بود ولی نتیجه ای شیرین داشت که انقلاب اسلامی به ثمر نشست و در واقع ۱۵ خرداد نقطه شروع انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۸۶۸۹۹۶۶
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان در هفتمین یادواره شهدای روستای خوئین با اشاره به اینکه ۶ نفر از شهدای ۱۵ خرداد متعلق به روستای خوئین می باشد، گفت: ۱۵ خرداد شجره طیبه ای شد که ریشه نابودی کاخ سلاطین را فراهم کرد.

سردار کرمی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) با درک از شرایط زمانی که فساد و سلطه دشمنان و استکبار، مشکلات فرهنگی و اجتماعی در کشور حاکم بود، قیام کردند، افزود: ۱۵ خرداد اگر چه تلخ بود ولی نتیجه ای شیرین داشت که انقلاب اسلامی به ثمر نشست و در واقع ۱۵ خرداد نقطه شروع انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) برای احیاء دین اسلام و امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند، بیان کرد: امام خمینی(ره) برای احیاء دین اسلام قیام کردند، اسلامی نابی که برگرفته از زلال اندیشه نبوی است و منادی توحید می باشد که هرگز با شرک و تکفیر جمع نمی شود.

سردار کرمی با بیان اینکه اسلام ناب محمدی(ص) نه ظلم می کند و نه ظلم می پذیرد، اظهار داشت: دشمن درصدد از بین بردن دین اسلام است تا به اهداف شوم خود دست یابد و این خیالی بیش نیست.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان با تاکید براینکه رمز پیروزی انقلاب اسلامی حمایت خدا، رهبری معمار کبیر انقلاب، تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می باشد، گفت: در هشت سال دفاع مقدس عراق تنها کشور متجاوز در ایران نبود بلکه ۵۰ کشور چشم طمع به این مرزو بوم را داشتند و با تمام توان و تجهیزات کشور مان مورد هجوم دشمنان قرار گرفته بود که تنها با یاری خداوند، رهبری امام خمینی (رضوان الله علیه)،مجاهدت رزمندگان وخون پاک جوانان ایران اسلامی به پیروزی رسید.

همچنین نماینده مردم شهرستان ایجرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به برکت رهبری مقتدر انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، گفت: حقیقتا نیمه خرداد فرجی برای ملت مسلمان ایران است.

دکتر مرتضی خاتمی با اشاره بر اینکه پشتیبانی از ولایت فقیه یکی از راه های رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی می باشد، اذعان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء کمتر از شهادت نیست.

وی با بیان اینکه بعنوان خادم کوچک مردم ایجرود و ماهنشان وظیفه خود می دانم دراین مراسم حضور موثر داشته باشم، تصریح کرد: این آرامش و استقلال در ایران به این آسانی به ثمر نمی رسید مگر با مجاهدت شهدای گرانقدر و خون پاک جوانان.

گفتنی است، هفتمین یادواره شهدای روستای خوئین با حضور مسئولین استان و بسیجیان شهرستان ایجرود در روستای خوئین برگزار شد.

لازم به ذکر است، که در حاشیه این مراسم نمایشگاه عکس شهدای خوئین نیز برگزار شد.

ارسال نظرات