کد خبر: ۸۶۸۹۹۴۰
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲

حسن امیریان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پمپاژ آب رود سمه نقش تاثیر گذاری در اشتغالزایی جوانان خواهد داشت که به زودی عملیاتی خواهد شد.

وی در ادامه گفت: پمپاژ آب رود سمه طرح بسیار خوبی است از طرف جهادکشاورزی و امیدوار هستم که با عملیاتی شدن این طرح مشکل بیکاری جوانان برطرف شود.

رئیس شورای اداری دیشموک گفت: پروژه پمپاژ آب رودسمه یا طرح آبرسانی به مناطق حوزه غربی منطقه دیشموک تحت پمپاژ آب رودسمه که به همت مدیران جهادکشاورزی شهرستان و استان کهگیلویه و بویراحمد پیگیری شد مردم این منطقه را در رونق کشاورزی تشویق و ترغیب خواهد کرد.

وی اذعان کرد: بدون تردید اجرایی شدن این پروژه می‌تواند در زمینه اشتغالزایی، توسعه زراعت و باغداری در سطح بخش بسیار موثر باشد.

امیریان عنوان کرد: پمپاژ آب رود سمه به روستاهای دلی، سرپرنعمت‌الهی، اسفندان و رود سمه علاوه‌بر رونق کشاورزی باعث محرومیت‌زدایی جوانان و افراد جویای کار در این مناطق خواهد بود.

وی متذکر شد: با اجرای پمپاژ آب رودسمه 1000 هکتار از اراضی شیب‌دار 4 روستای بزرگ دیشموک زیر کشت محصولات کشاورزی خواهد رفت و امیدوارم که مردم این مناطق از این فرصت استثنایی به نحو مناسب استفاده کنند و با عوامل اجرایی این طرح همکاری و تعامل داشته باشند.

ارسال نظرات