حمید رضا
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام گفت: یک مبلغ می تواند با طب اسلامی بر قدرت نفوذ کلام خود بیافزاید و با درمان بیماران از روش طب اسلامی و بیان روایت از ائمه مردم را به دین اسلام سوق دهند.
کد خبر: ۸۶۸۹۹۲۹
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام محمد رضا عباسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام در همایش تحلیلی تبلیغی طلاب و روحانیون استان ایلام بیان کرد: استان ایلام کاملا شیعه نشین و معتقد به اهل بیت(ع) و یکی از استان هایی است که جرم در آن کم است.

وی تعداد زیاد مساجد را نشان از اعتقادت دینی مردم دانست و گفت: آسیب های موجود در استان ایلام وارداتی است که در قالب پژاک، سلفی، وهابی و فرقه گنابادیه در بعضی اندیشه های ضعیف وجود دارد.

حجت الاسلام عباسی با بیان اینکه برای یک روحانی مبلغ، شناخت تفکر سلفی بسیار مهم است؛ اذعان کرد: کشور عراق در همسایگی استان ایلام، بالغ بر 10 سال است فعالیت دارد و سلفی گری جهادی و تکفیری را در آن کشور ترویج می دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه شناخت چنین تفکری برای افرادی که حوزه دین اسلام مبلغ هستند مهم است؛ اذعان کرد: سلفی ها معتقدند برای احیای توحید در حال جهاد هستند.

حجت الاسلام عباسی با تاکید بر اینکه سلفی ها، شیعه را مرتدد و کافر می دانند؛ گفت: یکی از مباحثی که می توان روی آن بحث کرد توحید سلفی هاست که می توان آن را نقد کرد.

وی اذعان داشت: محمدعبدالوهاب کتابی بعنوان التوحید دارد که داعی دار این هستند که در قرن چهارم به بعد مسلمانان کافر هستند چون توسل، تبرک و زیارت ائمه اطهار می روند و می گویند که برای خداوند شریک قائل شدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام؛ افزود: سلفی ها به این باورند که هرچه در قرآن آمده است حقیقت است و صفات خبریه خدواند حقیقت دارد.

وی به قسمتی از آیت الکرسی، سوره شوری سوره فتح، سوره طه اشاره کرد و گفت: ابوبکر عربی یک دانشمند سلفی می گوید: برای خداوند همه اندام را ثابت می کنم و خداوند را مجسم می دانند که شیعه به چنین خدواندی کافر است.

حجت الاسلام محمدرضا عباسی؛ بیان کرد: خداوندی که روی تخت بنشیند، پا، گوش، چشم داشته باشد یعنی قابل اشاره جسمی است، قابل پرستش نیست.

وی؛ ادامه داد: مسیحیت در قرن بیستم به دستور پاپ مسیحی ها را به آفریقا فرستاد تا با علم پزشکی و مداوا کردن آفریقایی ها صد ها میلیون نفر از آنها را با کشاندن به کلیسا ها مسیحی کنند.

حجت الاسلام عباسی با بیان اینکه مسیحی ها با این حرکت توانستند میلیون ها نفر از آفریقایی ها را کاتولیک کنن عنوان کرد: مسلمانان هم می توانند با بیان هزاران احادیث از پیامبران و ائمه در خصوص طب اسلامی مردم را به دین اسلام آشنا تر کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام گفت: یک مبلغ می تواند با طب اسلامی بر قدرت نفوذ کلام خود بیافزاید و با درمان بیماران از روش طب اسلامی و بیان روایت از ائمه مردم را به دین اسلام سوق دهند.

وی در آخر تصریح کرد: استفاده از دارو های گیاهی می تواند سخت ترین بیمارهای را به روش طب اسلامی مداوا کند که دیگر به مصرف دارو های شیمیایی نیازی نباشد.


ارسال نظرات