واکنش طبیب‌زاده به دیدار برادر روحانی با محکوم فتنه در گفت‌وگو با «بسیج»:
نماینده سابق مجلس گفت: آقای فریدون به عنوان دستیار ارشد رئیس جمهور از جانب او در مهم‌ترین تصمیم گیری‌های نظام مثل مذاکرات با 1+5 شرکت می‌کرده است، الان نیز از موضع شخصی خود نمی‌تواند در جایی حضور پیدا کرده باشد.
کد خبر: ۸۶۸۹۸۶۰
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
زهره طبیب زاده عضو سابق مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به دیدار حسین فریدون (دستیار ارشد ریاست جمهوری و برادر روحانی) با مصطفی تاج زاده از محکومین فتنه 88 اظهار داشت: در دولت یازدهم ارتباط با جریان فتنه و محکومین آن قبح زدایی شده و این شیوه‌ای بود که از ابتدای این دولت در انتصاب آن‌ها در سطح معاونین وزرا، استانداران و... به وضوح دیده می‌شد و چیز جدیدی نیست.

طبیب زاده در ادامه عنوان کرد: دولت هیچگونه مرزبندی با عناصر فتنه نداشته و ندارد و این  دیدار اتفاقا در همان راستا معنا پیدا می کند و بسیار طبیعی است؛ یعنی با افرادی هم فکر و هم خط و هم جهت خودشان به لحاظ سیاسی که محکوم امنیتی بودند دیدار می‌کنند و ابایی نیز از آن ندارند چون خود آن‌ها در این مظان اتهام مشابه بودند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها به صراحت در سخنرانی‎های متعدد در موضوع فتنه، عدم مرزبندی گروه‎های سیاسی و جریانات سیاسی با این جریان را محکوم کردند، تصریح کرد: دیدار دستیار ارشد رئیس جمهور که الان مسئولیت اجرایی کشور را در دست دارد با محکوم امنیتی در جریان فتنه هیچ توجیهی جز دهن کجی به نظام را ندارد.

نماینده سابق مجلس گفت: این دیدارها هیچ دلیل دیگری نمی‌توانند داشته باشد چون آقای فریدون به عنوان دستیار ارشد رئیس جمهور از جانب او در مهم‌ترین تصمیم گیری‌های نظام مثل مذاکرات با 1+5  شرکت می‌کرده است، الان نیز از موضع شخصی خود نمی‌تواند در جایی حضور پیدا کرده باشد.

طبیب زاده در ادامه این مطلب افزود: وقتی  آقای فریدون در چنین دیداری حضور می‌یابد و امکان و اجازه  انعکاس آن در سایت‌ها داده می‌شود مشخص است که با قصد و غرض و به عمد شرکت کرده؛ در غیر این صورت می‌شد به صورت پنهانی به دیدار چنین فردی برود و کسی هم متوجه نشود.

نماینده سابق مجلس تاکید کرد: نمی‌دانیم دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را! آیا اطاعت از رهبری و اظهار ارادت به معظم له در بیانات و سخنرانی‌ها را باید پذیرفت یا قبح شکنی در موضوع فتنه را؟ این روحیه نفاقی است که در بین برخی از مسئولین ما رایج شده و البته مردم آگاه هستند و این برخوردها را می‌بینند.
ارسال نظرات