مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران از برگزاری اولین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم مازندران در شهریور ماه خبرداد.
کد خبر: ۸۶۸۹۸۱۳
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سید جواد حسینی صبح امروز در نشست خبری که در اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد به نقش ورزش در اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: باید در حوزه اقتصاد مقاومتی به ویژگی دورن زایی و برون گرایی اقتصاد مقاومتی توجه ویژه ای داشته باشیم و برای ساخت سالن ورزشی از محصولات داخلی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ورزشکاران می توانند البسه ورزشی خود را از تولیدات کارخانجات  داخلی تهیه کنند اظهار کرد: اصرار رهبری بر عملی کردن شعار اقتصاد مقاومتی این است که اقدام عملی داشته باشیم.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران تاکید کرد: اگر معیشت خانواده ها مرتفع شود بسیاری از ناهنجاری ها هم از بین خواهد رفت  و نهادینه شدن فرهنگ اسلامی هم بی ارتباط با بهبود وضعیت اقتصادی مردم نیست.

حسینی در ادامه به تشریح عملکرد سازمان پرداخت و اعلام کرد:  اجرای 68 ویژه برنامه فرهنگی، فعال سازی کانون‌های بسیج ورزشکاران در استان، جذب بیش از 5 هزار ورزشکار بسیجی، افتتاح 6 کانون بسیج دانشجویی، برگزاری کارگاه ترویج اخلاق اسلامی ویژه مربیان ورزشی، برگزاری اردوهای قهرمانی، دیدار با علما و مراجع تقلید و.... از عملکرد سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران در سال 94 بود.

حسینی اشاره ای هم به اعزام ورزشکاران بسیجی برای شرکت در مراسم سالگرد امام (ره) کرد و گفت:  500 گروه به مرقد مطهر امام، برگزاری کارگاه مشترک تربیت بدنی با حضور سردار یزدانی مسئول بسیج ورزشی کشور در سازمان بسیج ورزشکاران مازندران انجام شد.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران، افتتاح دو کانون بسیج ورزشکاران در شهرستان سیمرغ و چالوس در ماه رمضان، راه اندازی دفتر بسیج ورزشکاران در ساختمان بعثت، محفل انس با قرآن به همراه افطاردهی در روز نهم ماه رمضان، برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و مروجین اخلاق اسلامی 31 تیرماه در شهرستان قائم شهر، جذب بیش از 5 هزار نفر ورزشکار برای عضویت بسیج، آموزش 500 نفر مربی ورزشی به عنوان سرگروه صالحین، برگزاری دوره توانمندسازی مسئولان کانون ها و امور خواهران، اعزام خانواده های شهدای حرم به جز خان طومان به کربلای معلی و برگزاری کارگاه اخلاق اسلامی در دو مرحله برای خواهران و برادران را از برنامه های بسیج ورزشکار سپاه کربلا در سال 95 عنوان کرد.

این مسئول در ادام به دیگر برنامه های این سازمان اشاره کرد و عنوان کرد:ایجاد سایت های صالحین در همه شهرستان ها، فضا سازی فرهنگی 4 استادیوم ورزشی، برگزاری اردوهای راهیان نور عمومی و ویژه برای 160 ورزشکاران و مربیان ورزشی در بهمن ماه سال جاری، بازدید از مناطق جنگی خلیج فارس برای قهرمانان، برگزاری 11 یادوراه شهرستانی در طول سال، برگزاری اولین شهدای ورزشکار مدافع حرم در 17 شهریور ماه در فریدونکنار، اقامه نماز در سطح سالن‌ها و باشگاه های ورزشی، دیدار با پیشکسوتان خبرنگار ورزشی استان از دیگر برنامه های بسیج ورزشکار مازندران در سال جاری است.

حسینی در پایان با اشاره به اینکه بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران رتبه اول سازمان بسیج ورزشکاران در کشور را کسب کرد، خاطرنشان کرد: در گردهمایی بسیج ورزشکاران کشور که در تهران برگزار خواهد شد ، از استان مازندران تجلیل می شود.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها