خبرهای داغ:
مسئول واحدگشت های مشترک بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از انجام 63 مورد گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی درسطح استان طی اردیبهشت ماه سال جاری خبرداد.
کد خبر: ۸۶۸۹۷۸۷
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان،‌ علیرضا غفوری با اعلام این خبر گفت: این گشت های مشترک در راستای هم افزایی واستفاده بهینه از ظرفیت کارشناسی سایر دستگاههای اجرایی استان و در قالب طرح های مختلف انجام گرفته است.

وی هدف از برگزاری اینگونه گشت ها را پیشگیری بهنگام و برخورد با تخلفات احتمالی اقتصادی عنوان و خاطرنشان کرد: سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان حسب وظایف ذاتی خود با برقراری تعامل با سایردستگاهها واتحادیه های صنفی ذیربط اقدام به برگزاری گشت های مشترک بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح استان نموده است.

مسئول واحد گشت های مشترک سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: آرد و نان ، سوخت ، آرایشی و بهداشتی ، دام زنده ، طلا و جواهر و مواد غذایی از عمده گروه های کالایی مورد بازرسی در این گشت های مشترک می باشد.

وی در ادامه افزود: از مجموع 63 مورد گشت مشترک بازرسی ، تعداد 37 مورد تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه ، عدم ارائه فاکتور و عرضه ، نگهداری و عرضه کالاهای قاچاق ، عرضه خارج از شبکه وغیره کشف شده است.

غفوری ارزش ریالی این تعداد پرونده را بالغ بر 500 میلیون و 72 هزار و پانصد ریال عنوان کرد و گفت: این پرونده ها جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها