خبرهای داغ:
حجت الاسلام ولمسلمین احمدزاده امام جمعه شهر آشخانه گفت: هر چه از سال 68 فاصله می گیریم بیش از پیش اعضای خبرگان در آن زمان را به خاطر این انتخاب شایسته و به جای خود در آن سال تحسین می کنیم
کد خبر: ۸۶۸۹۷۵۳
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج: احمد زاده با اشاره به عظمت خرداد اظهار کرد در آستانه سالگرد رحلت معمار ومعیار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) هستیم وخرداد ماه تلخی ها وشیرینی های زیادی را با خود دارد.

وی با اشاره به تلخی ها وشیرینی های خرداد تصریح کرد:تلخی آن به خاطر از دست دادن پدر امت امام بزرگوار وراحل مان وشیرینی آن برای انتخاب شدن حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) به رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه شهر آشخانه تاکید کرد: هر چه از سال 68 فاصله می گیریم اعضای خبرگان در آن زمان را به خاطر این انتخاب شایسته و به جای خود در آن سال تحسین می کنیم.

وی با تاکید بر این که در این کشور 2500 سال سلطنت بوده است گفت:مردم در مرارت زندگی می کردند واما ما را از زیر کمه های استکبار رهایی داد وبه ما راه رسیدن به کرامت، آزادی وعزت را نشان داد.

احمد زاده بیان داشت:امام راحل ما را از جهل نجات داد وبه ما بندگی خدا را آموخت، بندگی با عزت که در مقابل ستمگران بایستیم واز مظلومان دفاع کنیم.

وی ادامه داد: امام (ره) با بدعت ها مبارزه کرد واهل هیچ یک از جناح بندی های سیاسی نبود وتاکید داشت که به مستضعفین توجه  ویژه داشته باشیم.

امام جمعه آشخانه به اشاره به پر افتخار بودن راه امام (ره) خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری خود را با معیار انقلاب یکی کرد وهمان راه واهداف را پیگیری کرد و ذره ای از راه ایشان منحرف نشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها