خبرهای داغ:
دکتر حیدر جهانگیری مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شیروان از اعزام اکیپ های درمانی رایگان بسیج جامعه پزشکی شهرستان به مناطق محروم مرزی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۹۶۴۰
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ دکتر حیدر جهانگیری مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شیروان از اعزام اکیپ های درمانی رایگان بسیج جامعه پزشکی شهرستان به مناطق محروم مرزی خبر داد.

جهانگیری گفت: به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و در گرامیداشت یاد و خاطره 3000 شهید استان خراسان شمالی 60 نفر از کادر پزشکی این کانون درقالب اکیپ های درمانی که شامل متخصص زنان و زایمان، متخصص داخلی،  متخصص اطفال، جراح عمومی ، متخصص بیماری های عفونی و پزشک عمومی و پرستار و ماما و همچنین دارویار و کارشناسان بهداشتی هستند با محوریت  خدمت رسانی به قشر مستضعف جامعه عازم منطقه مرزی زیدر و روستاهای همجوار  می شوند.

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شیروان افزود: براساس تاکید ‏رهبر معظم انقلاب برای محرومیت زدایی و توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه تیم پزشکان بسیجی که از متخصصین هستند ویزیت رایگان ، تحویل داروی رایگان و برگزاری کلاس های آموزشی سلامت را به محرومان این بخش در دستور کار دارند.

دکتر حیدر جهانگیری گفت: این مجموعه با روحیه ای بسیجی و هدف خدمت‌رسانی به جامعه به ویژه ‏در مناطق محروم و به منظور کسب رضایت خداوند متعال، به صورت جهادی وارد فعالیت شده است.

جهانگیری روستاهای سرداب، سرانی،خیرآباد،زیدر،رباط،قلهک و کلاته زمان را هدف اصلی این اکیپ پزشکی عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها