خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اجرای طرح محرومیت زدایی در روستاهای بخش دهدز از توابع شهرستان ایذه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۹۵۸۶
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

علی خدادادی در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به محرومیت مفرط در برخی از روستاهای شهرستان ایذه اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح محرومیت زدایی جمعیت هلال احمر خوزستان در مناطق صعب العبور بخش دهدز و در روستاهای امامزاده سید خدر، سبزی و منطقه عشایری کوه سفید اجرا شد.

وی با اشاره به صعب العبور بودن مناطق کوهستانی شهرستان ایذه و محرومیت از امکانات زیربنایی افزود: فرسودگی و کمبود مکان های آموزشی، کمبود امکانات دامپزشکی و نبود جاده های مواصلاتی و ارتباطی مناسب باعث بروز مشکلات فروانی در این منطقه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه طرح محرومیت زدایی در این منطقه با همکاری بخش های مختلف از دو سال قبل آغاز شده تصریح کرد: در این مرحله دو تن مواد غذایی و بهداشتی شامل برنج، قند و چای، رب گوجه و ماکارانی، موادشوینده از قبیل پودر رخت شویی، مسواک، خمیر دندان، صابون و شامپو و ملزومات دیگر بین اقشار محروم و آسیب پذیر توزیع شد.

خدادادی با اشاره به استفاده از بالگرد و انجام چهار سورتی پرواز با توجه به سخت گذر بودن مناطق مذکور بیان کرد: همچنین ۲۰ نفر از اعضای داوطلب هلال احمر با همراهی دو پزشک عمومی و یک دامپزشک با حضور در روستاهای امامزاده سید خدر و سبزی نسبت به ویزیت و ارائه داروی رایگان اقدام کردند.

وی عنوان کرد: در طرح محرومیت زدایی ۱۰ نقطه محروم استان شناسایی و نیازسنجی شده و تدابیر لازم برای رفع نیازهای ضروری و برپایی کاروان های درمان اضطراری اتخاذ شده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها