نماینده ولی فقیه در استان سیستان وبلوچستان:

حکومت آل سعود با عدم پذيرش حجاج مشمول عذاب اليم مي شود

امام جمعه زاهدان گفت:اين حركت دردمنشانه حكومت آل سعود در مانع تراشي براي عدم پذيرش حجاج ايراني را محكوم مي كنيم و بي ترديد بدانيد كه خداوند اين حركت آل سعود را بي پاسخ نخواهد گذاشت و قطعا عذاب اليم مشمول آنان خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۸۹۵۸۲
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
آيت الله عباسعلي سليماني نماينده ولي فقيه و امام جمعه زاهدان با بیان این مطلب به خبرنگار خبر گزاری بسیج افزود : قرآن كريم نسبت به كساني كه در حج مسلمانان ممانعت ايجاد مي كنند تعبير تند كافر به كار برده است.
 وي با بيان اينكه خداوند در استفاده همگان از اماكن مذهبي براي مسلمان حق مساوي قرار داده است، افزود: در مقاطع مختلف تاريخ شاهد اقدامات مداخله گرايانه آل سعود در امور كشورهاي منطقه هستيم، سركوب انقلاب مردم يمن، حمايت از گروه هاي تروريستي در منطقه، تقويت مناسبات ديپلماتيك با رژيم جعلي اسرائيل، قرباني كردن آرمان هاي فلسطين و قرار دادن نيروهاي حزب الله و مقاومت در ليست گروه هاي تروريستي، موضع گيرهاي حكومت آل سعود در منطقه است.
امام جمعه زاهدان خاطرنشان كرد: حكومت آل سعود در رفتار و كردار خودش نيروهاي مقاومت را مورد نفرين قرار مي دهد و از اسرائيلي كه در گذشته به صورت پنهاني حمايت مي كرد اما امروز آشكارا از اين رژيم جعلي جانبداري مي كند.
 سليماني هدف عربستان را در بحران سازي عليه منطقه، حفظ منافع آمريكا دانست و گفت: اكنون حكومت آل سعودي به دنبال تفاهم نامه چند جانبه با كشورهاي آمريكا، مصر و تركيه است تا جبهه ضد مقاومت در منطقه تشكيل دهد.
 وي مقابله با ايران را از ديگر اهداف آل سعود در بحران سازي منطقه بر شمرد و افزود: عربستان از يك طرف قدرت خودش را وابسته به آمريكا مي داند و از سوي ديگر سعي بر آن دارد خودش را رهبر جهان اسلام معرفي كند و به همين منظور همواره قدرت خودش را افزايش مي دهد و اين در حالي است كه ايران به عنوان يك مزاحم براي رسيدن به اهدافش در منطقه مي بيند.
عضو مجلس خبرگان رهبري در ادامه به بنده ها و شروط مضحك و خندآور آل سعود براي اجرايي شدن حج امسال اشاره كرد و ادامه داد:  آل سعودي ها با عدم پذيرش حجاج مشمول عذاب اليم مي شوند.
 آيت الله سليماني تاكيد كرد: اين حركت دردمنشانه حكومت آل سعود در مانع تراشي براي عدم پذيرش حجاج ايراني را محكوم مي كنيم و بي ترديد بدانيد كه خداوند اين حركت آل سعود را بي پاسخ نخواهد گذاشت  و قطعا عذاب اليم مشمول آنان خواهد شد
ارسال نظرات