خبرهای داغ:
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: به دنبال وقوع دو حادثه جداگانه در روز یکشنبه در خوزستان با یک نفر فوتی و 13 نفر مصدوم، امداد رسانی هوایی انجام گرفت.
کد خبر: ۸۶۸۹۵۶۳
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

به گزارش بسیج به نقل از روابط عمومی اورژانس 115 خوزستان، شهیار میرخشتی اظهار کرد: به دنبال درخواست فوریت های پزشکی 115 شهرستان لالی برای درخواست بالگرد برای انتقال جوان 26 ساله که دچار کاهش سطح هوشیاری به دلیل ایست قلبی تنفسی شده بود بلافاصله با هماهنگی ستاد بحران دانشگاه، بالگرد اورژانس هوایی به این شهرستان اعزام شد.
وی افزود: ماموران امدادی اورژانس 115، بیمار را با بالگرد از بیمارستان امید لالی به بیمارستان گلستان اهواز منتقل کردند ولی با وجود چند بار احیا در داخل بالگرد و همچنین توسط پزشکان در اورژانس بیمارستان گلستان اهواز، بیمار جان خود را در بیمارستان از دست داد.
میرخشتی به حادثه واژگونی یک دستگاه کامیون ایسوزو در محور خوزستان به چهار محال(شهرستان اندیکا) اشاره کرد و افزود: در این حادثه 13 نفر زن، مرد و کودک مصدوم شدند که توسط آمبولانس های مسجد سلیمان و اندیکا به بیمارستان های 22 بهمن و شفای مسجدسلیمان منتقل شدند.
رئیس اورژانس 115 خوزستان گفت: چهار نفر از مصدومان شامل یک زن 30 ساله، دو دختر سه ساله و 13 ساله و یک پسر 11ساله به دلیل وخامت حال و نیاز به انتقال به یک مرکز درمانی با امکانات بهتر، ساعت 17 عصر به مسجد سلیمان اعزام و سپس با بالگرد اورژانس هوایی مصدومان را به بیمارستان گلستان اهواز انتقال داد.
تخطی از سرعت مطمئنه، سبقت غیرمجاز، خواب آلودگی، جاده نامناسب و توجه نکردن به جلو از عوامل اصلی تصادفات جاده ای در خوزستان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها