خبرگزاری بسیج:پیکر مطهر شهیدان والامقام «نعمت الله جعفری» و «حسن خاوری» از مدافعین حرم حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) بر روی دستان راهپیمایان ۱۵ خرداد شهرستان پیشوا تشییع شد.
کد خبر: ۸۶۸۹۵۵۷
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹


به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بسیج پیشوا، مبدأ قیام ۱۵ خرداد ۴۲ در سالروز این قیام تاریخی میزبان پیکر پاک شهیدانی بود که در مسیر دفاع از حرم عمه سادات حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) به درجه رفیع شهادت رسیده اند.

 

مردم مومن و ولایتمدار شهرستان پیشوا  (شنبه ۱۵ خرداد ماه) با حضور مقابل مسجد امام خمینی (ره) راهپیمایی یوم الله ۱۵ خرداد را آغاز کردند و در طول مسیر خود تا صحن مطهر امامزاده جعفر(علیه السلام) با سردادن شعارهای انقلابی بار دیگر بصیرت و بیداری خود را به نمایش می گذارند و بر ادامه راه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی(ره) و شهدا تأکید کردند.

 

اما راهپیمایی یوم الله ۱۵ خرداد امسال با راهپیمایی سال های قبل یک تفاوت مبارک داشت و آن هم حضور پیکر مطهر ۲ شهید والامقام مدافع حرم بود که شور و حال دیگری به راهپیمایی امسال بخشیده بود.

 

پیکر پاک شهیدان والامقام «نعمت الله جعفری» و «حسن خاوری» که در درگیری با تروریست ها در کشور سوریه به فیض شهادت نائل آمده اند، با حضور پرشکوه مردم مومن و انقلابی پیشوا، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولین این شهرستان تشییع شد.

 

پیکر مطهر این شهیدان گرانقدر، پس از اقامه نماز به امامت حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین رحمتی نیا امام جمعه پیشوا، در گلزار شهدای آستان مقدس حضرت جعفر بن موسی الکاظم (علیه السلام) شهرستان پیشوا آرام گرفت..



ارسال نظرات