مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی :

بازسان ورزشی در استان نظارت بر اماکن ورزشی را عهده دار خواهند شد

ملکی در کارگاه آموزشی بازرسین ورزشی استان مرکزی گفت : بازسان ورزشی در استان مرکزی نظارت بر اماکن ورزشی را عهده دار خواهند شد
کد خبر: ۸۶۸۹۵۵۵
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

سعید ملکی  مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی در کارگاه آموزشی بازرسین ورزشی استان مرکزی  گفت : بازسان ورزشی در استان مرکزی  نظارت بر اماکن ورزشی را عهده دار خواهند شد

ملکی افزود: بازرسین ضمن بازرسی از نحوه ارائه خدمت به مردم از حوزههای مختلف ازجمله نظافت، ایمنی ، ارزیابی مربیان، وضعیت بوفه های تغذیه  و... بازرسی خواهند کرد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی بیان کرد : باشگاههای ورزشی بازوان پرتوان اجرایی ورزش استان خصوصا در توسعه ورزش قهرمانی هستند و در رابطه مستقیم با سلامت جسمی مردم و همانگونه که حامی باشگاههای ورزشی هستیم با باشگاههای متخلف با تمام شدت برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی تشکیل شده است تا بازرسی از باشگاهها با دقت و قدرت بیشتر و نظارت همه جانبه انجام یافته و با متخلفان برخورد شود

ملکی گفت : در راستای ارتقای خدمات دهی در حوزه ورزش و بالا بردن اعتماد عمومی به ورزش نظارت های ویژه بر سلامت اماکن ورزشی خواهد شد.

وی افزود : امروز اقبال عمومی و گرایش به ورزش در کلیه سطوح جامعه درونی شده و نقش ورزش برای سلامت جسم و روح برای اقشار مختلف جامعه نمایان است و باتوجه به حضور جوانان و نوجوانان در اماکن ورزشی نقش امانتداری اداره کل ورزش و جوانان در قبال فرزندان این مرز و بوم نظارت ویژه بر سلامت اماکن ورزشی خواهد شد.

وی در ادامه یادآور شد : سلامت اماکن ورزشی از بُعد محیطی و فرهنگی ضمن افزایش حضور علاقمندان در اماکن ورزشی در بحث درآمدزایی سالن های ورزشی که مشوق خوبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی می باشد مؤثر خواهد بود.

ملکی در خصوص هدف از بحث نظارت بر سلامت اماکن ورزشی گفت : نظارت بر سلامت اماکن ورزشی دفاع از ماهیت کلیه اماکن ورزشی استان است که ضمن رعایت کلیه ضوابط و مقررات در چارچوب فرهنگ جامعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی خدمات رسانی می نمایند.

ملکی افزود: ما باید استانداردهای باشگاههای ورزشی را برای مردم تبیین کنیم و زمانی که مردم استانداردها را بشناسند خودشان بهترین باشگاه را انتخاب میکنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت : دریچه ورود داروها، مکمل ها و مواد مخدر به باشگاهها بسته خواهند شد و با باشگاههای متخلف با شدت برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد:فقط داروخانه مجوز ارائه مکمل ها و داروهای ورزشی را دارند و درصورت ارائه این مواد در باشگاه های ورزشی با متخلفان طبق قانون رفتار می شود.

ملکی در ادامه تصریح کرد : ادامه فعالیت بازرسی هیاتهای ورزشی و هیات پزشکی ورزشی بر اساس وظیفه ذاتی خویش ادامه و بازرسی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان و اعضای این کمیته تشدید پیدا خواهد کرد و کارگاههای آموزشی برای مدیران باشگاهها و بازرسان نیز برگزار خواهد شد.

در این کارگاه آموزشی مدیر کل ورزش و جوانان ، معاون امور ورزشی ، معاون توسعه منابع انسانی ، مسئول امور باشگاه ها ، رییس دفتر حقوقی ، رییس اداره حراست ، رییس بازرسی و مسئول امور ورزش بانوان و بازرسین هیاتهای ورزشی  حضور داشتند.

ارسال نظرات