حجت الاسلام مدرسی در افتتاحیه جوانه های صالین ناحیه ثارالله یزد:
در آستانه ماه مبارک رمضان و به منظور انسجام حلقه های صالحین مراسم افتتاحیه جوانه های صالحین به همت تعلیم وتربیت ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد درحسینیه ابوالفضل(ع) یزد برگزار شد .
کد خبر: ۸۶۸۹۵۴۷
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در این مراسم که فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، و بسیجیان و جوانه های صالحین ناحیه ثارالله حضور داشتند سید محمد کاظم مدرسی به سخنرانی پرداخت.

وی فرصت ماه مبارک رمضان را که ماه رونق بخشیدن به مساجد است را زمان مناسبی درجهت ارتباط بیشترجوانان بامساجد درآغاز فصل تابستان عنوان کرد.

امام جمعه حومه شرقی یزد افزود: ما درحال حاضر درجنگ با دشمن هستیم ودشمن به ماحمله کرده واین حمله دشمن گاهی با سلاح است وگاهی باابزارفرهنگی و جنگ نرم و امروز دشمن از بعد تهاجم فرهنگی به ماحمله کرده وماباید درمقابل این تهاجم از بهترین ابزارکه همان مساجد هستند بهترین استفاده را بکنیم.

مدرسی در ادامه گفت: ما باید کار قرارگاهی انجام بدهیم و از کانونهای مساجد، ائمه جماعات، پایگاه های بسیج،حلقه های قرآنی فرصتهای مناسبی هستند که می شود با انسجام و شناسایی نیروهای جوان دراین مکانها طرح و نقشه دشمن را منکوب کرد.

وی همچنین تاکید کرد که باید دراین زمینه کار قرارگاهی انجام بدهیم و حمله دشمن رادفع کنیم و باحضورمان در مساجد بویژه در ماه مبارک رمضان نقشه دشمن راخنثی کنیم تا نیروهای جوان ما بتوانند درکنار نیروهای کار آمد خودشان را تقویت کنند و خود را آزموده و آماده کنند برای مقابله با دشمن.

وی تکرار کرد امروز دشمن به ما حمله کرده و باید تا می توانیم درفضای مجازی و اینترنت کارکنیم و از این ابزار استفاده کنیم بخصوص جوانها و طرحی که به عنوان جوانه های صالحین دارد افتتاح می شود را چه در سطح خواهران و چه درسطح برادران با قوت هر چه بیشترادامه بدهیم.

وی در پایان یکی از اهداف بلند این طرح را هویت عنصر انقلابی دانست و تاکید کرد: اجازه ندهیم که انقلاب ما و نقش و حضور مردم در عرصه ها کمرنگ بشود و در ادامه با اشاره به اقتصاد مقاومتی درفصل تابسنان اظهار داشت:اقتصاد مقاومتی باید تمام آحاد مردم درآن نقش داشته باشند و فرهنگ آنرا بویژه درفصل تابستان برای جوانان برنامه ریزی کنیم.

لازم به یاد آوری است که در حاشیه این مراسم کارهای دستی خواهران بسیجی در زمینه اقتصاد مقاومتی به نمایش گذاشته شد.


ارسال نظرات