رئیس شورای اداری دیشموک گفت: به همت اداره برق کهگیلویه 10 روستای زیر هفت خانوار این شهرستان از نعمت برق برخوردار خواهند شد.
کد خبر: ۸۶۸۹۴۷۸
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰

حسن امیریان اظهار کرد: به خود می‌بالم که خانوارهایی که طی 13 سال در حسرت روشنایی برق بودند خوشبختانه با همت مسئولان برق شهرستان کهگیلویه و اتفاقات دیشموک از نعمت برق برخوردار شدند.

وی در ادامه گفت: پنج خانوار روستای ریزک که 13 سال بود با وجود اینکه برق در کنار خانه‌های آنها وجود داشت اما از نعمت روشنایی برخوردار نبودند از این نعمت برخوردار شدند.

رئیس شورای اداری دیشموک در مراسم افتتاح برق‌رسانی روستای ریزک گفت: این روستا دومین روستای منطقه دیشموک خواهد بود که طی این ماه از نعمت برق برخوردار شده است و پنج روستای دیگر در همین ماه از نعمت برق برخوردار خواهند شد.

وی اشاره‌ای به جاده امامزاده میرسالار(ع) داشت و گفت: یکی از بهترین و مهمترین طرح‌های اداره برق شهرستان کهگیلویه چراغانی کردن دو کیلومتر جاده امامزاده میرسالار از خیابان اصلی تا حرم مطهر این امامزاده خواهد بود که در حال عملیاتی شدن است.

امیریان متذکر شد: روشنای این جاده دو کیلومتری گام موثری در جذب گردشگران و زائران حرم مطهر امامزاده میرسالار(ع) خواهد بود که جا دارد از اداره برق شهرستان کهگیلویه و همچنین اتفاقات برق دیشموک تقدیر و تشکر ویژه‌ای داشته باشیم.

ارسال نظرات