خبرگزاری بسیج: مسئول فضای سبز شهرداری باقرشهر از پیشرفت 80 درصدی پروژه احیا و تبدیل باغ پرندگان به باغ وحش در ضلع غربی بوستان عطر سیب خبر داد .
کد خبر: ۸۶۸۹۴۶۴
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۳

 

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ خدابنده لو با اعلام این خبر گفت: پروژه احیا و تبدیل باغ پرندگان به باغ وحش با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان با یاری خدا ماه آینده افتتاح خواهد شد .

وی در ادامه با اشاره به اینکه این پروژه قرار است در دو فاز صورت گیرد، اظهار داشت: در فاز اول مساحت این پروژه  از ۲۵۰۰ مترمربع به ۱۰ هزار متر مربع افزایش یافت و باغ پرندگان با تغییر کاربری به باغ وحش تبدیل شده است .

خدابنده لو از افزایش ۸ قفس برای نگهداری جانوران خبر داد و خاطرنشان کرد: در فاز اول پروژه باغ وحش ۸ قفس طبق استاندارهای محیط زیست به این مجموعه اضافه شده است تا شرایط برای نگهداری گونه های جانوری مطلوب باشد .

مسئول فضای سبز شهرداری باقرشهر با بیان اینکه فاز اول این پروژه با پیشرفت ۸۰ درصدی و تلاش شبانه روزی همکاران شهرداری به مرحله افتتاح رسیده است، تصریح کرد: در نظر داریم پس از اتمام فاز اول، فاز دوم را که شامل ایجاد باغ گیاه شناسی، افزایش دوبرابری تعداد گونه ها از ۱۵ گونه جانوری به ۳۰ گونه و آماده سازی محیط نگهداری جانوران است را آغاز کنیم.

وی با اظهار امیدواری از ایجاد یک فضای مناسب برای پر کردن اوقات فراغت خانواده ها ، گفت: توسعه شهرها و گسترش زندگی آپارتمانی فرصت بودن در کنار طبیعت و حیوانات را از همگی گرفته است و امیدواریم بتوایم با احداث باغ وحش اوقات فراغت شهروندان را به بهترین نحو پر کنیم .

 

 

ارسال نظرات