رئیس سازمان بسیج کارمندی در زاهدان:

پایگاه های مقاومت بسیج کارمندی در سیستان و بلوچستان توسعه می‌یابد

رئیس سازمان بسیج کارمندی کشور گفت: ۲۱۸ پایگاه بسیج کارمندی در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد که توسعه این پایگاه‌ها در دستور کار است
کد خبر: ۸۶۸۹۴۵۵
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴
به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج :سردار محمد امیرخانی در دیدار با سرمربی و مربیان حلقه‌های صالحین  بسیج ادارات سیستان و بلوچستان افزود: فلسفه انقلاب اسلامی هدف بزرگی دارد و ماباید تمدن اسلامی را در دنیا شکل دهیم.
رئیس سازمان بسیج کارمندی کشور گفت: این هدف بزرگ الزاماتی دارد که اگر می‌خواهیم این تمدن در دنیا شکل بگیرد باید خودمان را بسازیم که یک بخش از این هدف وجود ادارات اسلامی می باشد که می بایست کارمندانی در تراز دولت اسلامی تربیت شوند و ما در بسیج کارمندان به دنبال این موضوع هستیم که به مدیران کمک کنیم به تراز انقلاب اسلامی برسیم و و آن را صالحین نامیده‌ایم.
وی افزود: بنده از حضور در جمع بسیجیان و بویژه مربیان حلقه‌های صالحین استان سیستان وبلوچستان خوشحالم و در ادامه از زحمات حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل تدینی سرمربی حلقه‌های صالحین استان تشکر کرد.
سردار امیرخانی  ازبرگزاری سه جلسه در استان خبر داد و تصریح کرد: 79 اداره کل در استان وجود دارد که با مسئول بسیج ادارات استان در رابطه به ارزیابی وضعیت و برنامه‌ها جلسه داشته ایم.
وی در ادامه با اشاره به جمع 20نفری گروه مشاوران بسیج ادارات از تشکیل جلسه با این مشاورین خبر داد و افزود: 218 پایگاه بسیج کارمندی در استان سیستان وبلوچستان  وجود دارد که هدف از وجود چنین وجود این پایگاه‌ها و در راس آن مربیان حلقه‌های صالحین  تحقق منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی مبنی بر تمدن اسلامی است.
  سردار امیرخانی گفت: فلسفه انقلاب اسلامی هدف بزرگی دارد و ماباید تمدن اسلامی را در دنیا شکل دهیم و دشمن برعلیه ما تهاجم فرهنگی نکرده است بلکه ما با تمام وجود به آنها حمله کرده ایم و تمام عالم باطل احساس خطر کرده است .
وی تاکید کرد: معلمی شغل انبیاست، چراکه مهمترین وظیفه امر هدایت انسان بسوی الله است و بین تربیت و تعلیم تفاوت وجود دارد و تعلیم دهنده الزامی به رعایت موارد آموزش داده شده ندارد اما مربی کسی است که کار تربیتی می‌کند باید خودش عامل باشد و تمامی موارد آموزش را خودش رعایت کند و در مقام عمل، عامل باشد و مردم یک عالم را زمانی قبول می کند که خودش عمل کند.
سردار امیر خانی گفت: مربی صالحین باید حتی از نظر ظاهر نیز به دقت آراسته باشد و تربیت کارمند هم تراز انقلاب اسلامی باید با رعایت فقه کارمندی و اخلاق کارمندی توام باشد و در این راه کار سختی در پیش است که نیاز به توکل و توسل دارد.

ارسال نظرات