استاد حوزه و دانشگاه گفت: یکی از افتخارات مهم مذاکرات هسته‌ای، به رسمیت شناختن جمهوری اسلامی در بحث انرژی هسته‌ای بود که نتیجه شهادت مظلومانه شهدای هسته‌ای کشور و جانفشانی آنان در راه آرمان‌های علمی کشور بود.
کد خبر: ۸۶۸۹۴۴۸
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام مجتبی نظیفی 15 خردادماه در یادواره شهدای روستای حکیم‌آباد که در مسجد جامع این روستا برگزار شد با اشاره به ویژگی‌های شهدا با توجه به آیات و روایات اظهار داشت: لباس‌های بهشتی، عطر و بوی بهشتی، نظاره گر وجه الله بودن و داشتن حق شفاعت از جمله ویژگی‌های شهداست.

وی افزود: شهدا نیز شهدای خط شکن جایگاه ویژه‌ای در نزد خداوند دارند، احیای دین و اعتلای آن از جمله اهداف شهداست، در وصیت‌نامه شهدا اطاعت پذیری از ولایت فقیه و رهبر دینی سفارش شده است.

استاد حوزه و داشنگاه تصریح کرد: منافقان، افراد سست ایمان، انسان هایی که در قلوب خود مرض دارن از جمله کسانی هستند که در کنار گفتار پیامبر(ص) و رهبر دینی اظهار نظر کرده و از راه خدا منحرف می‌شوند هر کسی که می‌خواهد در راه خدا باشد باید از دروازه ائمه اطهار(ع) وارد شود.

حجت‌الاسلام نظیفی در پاسخ کسانی که می‌گویند اسلام انقلابی نداریم گفت: آیا اسلام امام حسین(ع) با اسلام یزیدیان، اسلام امیرالمومنین(ع) با اسلام معاویه، اسلام امام رضا(ع) با اسلام مامون تفاوتی نداشت؟

وی در ادامه به افرادی که با بیان شبهات و سخنان خود موجب اغواگری در جامعه می‌شوند گفت: افرادی وجود دارند که با ایجاد شبهات سبب اغواگری می‌شوند اینان کسانی که سال‌ها در برابر ولایت ایستادند ولی در نهایت در فتنه 88 آبرویشان ریخته شد از این‌رو توصیه می‌کنیم که این افراد درس عبرت گرفته و با حرف‌های خود فضای جامعه را غبارآلود نکنند.

استاد حوزه و دانشگاه در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مرقد مطهر حضرت امام‌خمینی(ره) گفت: با توجه به این که دشمن ما دشمن بسیار مکار، بی‌رحم و فریب کار است اگر تجهیزات و قوای ما را ببیند دیگر به خود اجازه نمی‌دهد که به ما حمله کند که این متن آیات قرآن کریم است و قبول کردن ایران به عنوان یک قدرت هسته‌ای نتیجه تلاش‌ها، زحمات و در نهایت خون فشانی شهدای هسته‌ای ما بود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات