رئیس اداره ورزش و جوانان شازند خبر داد :

باشگاه فرهنگی ورزشی شازند راه اندازی می شود

رجبی گفت: مسابقات کاراته استانی انتخابی لیگ کشوری که در تاریخ 11 خرداد ماه درسالن شهرداری اراک برگزار شد و تعدادی از ورزشکاران شازندی موفق به کسب مقام وراهیابی به لیگ کشوری شدند.
کد خبر: ۸۶۸۹۳۸۵
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

امید رجبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شازند گفت: مسابقات کاراته استانی انتخابی لیگ کشوری که در تاریخ 11 خرداد ماه درسالن شهرداری اراک برگزار شد و تعدادی از ورزشکاران شازندی موفق به کسب مقام وراهیابی به لیگ کشوری شدند.

وی ادامه داد : خانم ها نرگس مسیبی، فاطمه براتی و زهرا حیدری مقام اول و خانم ها فاطمه حیدری، محدثه شریفی و فاطمه سادات حسینی مقام سوم را به مربیگری سرکار خانم علی بخشی کسب کردند.
 
رجبی همچنین در خصوص راه اندازی استخر شازند بیان کرد: مستأجر، استخر را تحویل گرفته و نظافت آن انجام و قرارداد با ناجی ها بسته شده است؛ موتورخانه استخر هم در حال بازرسی و انجام اقدامات نهایی است و ان شا الله به زودی استخر راه اندازی می شود.
 
رجبی در ادامه به جلسه برگزار شده با شورای اسلامی شهر شازند اشاره و اظهار کرد: شورای اسلامی شازند طی نشستی با رؤسای هیئتهای ورزشی شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداخته و همچنین از زحمات و مساعدت های شهرداری و شورای اسلامی شازند برای ورزش شهرستان تقدیر به عمل آمد.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شازند تصریح کرد : طی صحبتهای انجام شده در این نشست، در خصوص باشگاه فرهنگی ورزشی شهرستان نیز پس از به ثبت رسیدن، به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر شازند راه اندازی خواهد شد.
 
امید رجبی در پایان گفت : اعضای کمیته هیات تنیس روی میز شهرستان نیز معرفی شدند و طی آن راحله صفدری نائب رئیس، محمد مشیدی دبیر، مسعود نظیری کمیته اجرایی و داوری، فریدون احمدی کمیته انضباطی و اخلاق، عزت اله الطافی کمیته پیشکسوتان و علاء الدین جمشیدی به عنوان مسئول روابط عمومی انتخاب شدند.
ارسال نظرات