رئیس جمعیت هلال‌احمر اردستان:
رئیس جمعیت هلال‌احمر اردستان گفت: خلبان هواپیمای سقوط کرده در اردستان دچار ضرب‌دیدگی در قسمت ستون فقرات شد و کمک خلبان سرپایی مداوا شد و هر دو به اصفهان منتقل شدند.
کد خبر: ۸۶۸۹۳۴۷
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج،منصور خانی با اشاره به حادثه هواپیمای آموزشی PC7 که ظهر امروز در حوالی ظفرقند از توابع اردستان سقوط کرد، اظهار داشت: ساعت 12:22 دقیقه ظهر امروز گزارشی مبنی بر سقوط هواپیمای آموزشی در کیلومتر 70 جاده نائین اردستان به پایگاه امدادی هلال‌احمر ظفرقند اردستان رسید.

وی افزود: با توجه به نزدیک بودن پایگاه تا محل حادثه نیروهای امدادگر هلال‌احمر بلافاصله در محل سقوط هواپیما حاضر شدند و در ادامه نیروهای اورژانس و آتش‌نشانی نیز حضور پیدا کردند.
 

رئیس جمعیت هلال‌احمر اردستان با بیان اینکه به نظر می‌رسد دلیل سانحه از کار افتادن موتور هواپیما است، ادامه داد: این هواپیمای آموزشی تک موتوره نهاجا که از اصفهان بلند شده بود با دو سرنشنین دچار حادثه شد.

خانی تصریح کرد: خلبان این هواپیما دچار ضرب‌دیدگی در قسمت ستون فقرات شده اما کمک خلبان مصدومیت خاصی نداشت اما با توجه به ارسال بالگرد هوانیروز به محل حادثه هر دو خلبان به اصفهان منتقل شدند.

ارسال نظرات