کار آفرین پلدشتی می گوید با راه اندازی پرورش دام برای 3 نفر به صورت مستقیم و برای 10 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد شد.
کد خبر: ۸۶۸۹۳۳۵
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، کار آفرین پلدشتی به خبرنگار آراز سسی می گوید: درآمد خاصی نداشتم و دنبال شغلی برای گذران زندگی بودم.

یاسر میرزایی با اشاره به اینکه تا حدودی با کار دامداری آشنا بود تصریح کرد: راهنمایی و حمایت خانواده و دوستان ترغیبم کرد تا کار دامداری را شروع کنم ولی تنها مکانی برای نگهداری دام داشتم.

وی ادامه داد: با تحقیق هایی که در این زمینه انجام دادم با وام اشتغال زایی سپاه پاسداران آشنا شده و توانستم این وام را از ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت دریافت کنم.

کار آفرین پلدشتی اظهار کرد: با راه اندازی پرورش دام برای 3 نفر به صورت مستقیم و برای 10 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد شد.

میرزایی افزود: در کنار دامداری به پرورش آزمایشی بوقلمون و قو پرداخته ام که در صورت رسیدن به نتیجه مطلوب به صورت عمده به نگهداری آنها می پردازم.

این کار آفرین پلدشتی با اشاره به نامگذاری سال با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل می گوید: تحقق شعار سال و امر رهبری برای همه واجب است و از این رو باید هرکسی در حد توان خود تلاش کند.

ارسال نظرات