معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی خبر داد
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی از برگزاری جشنواره دانشجویی «قیامی برای رویش» با هدف تعمیق‌بخشی به افکار و اندیشه‌های سیاسی و انقلابی دانشجویان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۹۳۲۳
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امین رستم‌‌زاده در جمع خبرنگاران در ارومیه از برگزاری جشنواره دانشجویی «قیامی برای رویش» در سطح دانشگاه‌های ارومیه خبر داد و اظهار داشت: این رویداد علمی و فرهنگی با هدف عمق‌بخشی به اندیشه‌های سیاسی و انقلابی جامعه جوان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در سالروز رحلت امام در مرقد مطهر ایشان شاخص‌های انقلابی‌گری و بایسته‌های قدم برداشتن در این مسیر را مطرح کرده‌اند، ادامه داد: بنابراین باید از طریق طراحی و اجرای برنامه‌های مختلف جامعه را به این سمت سوق دهیم.

این مسؤول ضمن تقدیر از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برای مشارکت داشتن در برگزاری این جشنواره، همکاری و همراهی سازمان‌ها و نهادهای مختلف با این مجموعه برای کیفیت بخشیدن به اقداماتی از این جنس را خواستار شد.

رستم‌زاده با اظهار اینکه جشنواره مورد اشاره به مناسب بزرگداشت مقام شامخ شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی به ویژه شهدای 15 خرداد تدارک یافته است، ادامه داد: این سری حرکت‌ها یک قدم برای تعمیق اندیشه‌های سیاسی و اجتماعی نسل جوان و دانشجویان است تا برای مطالعه تاریخ انقلاب و پاسداری از ارزش‌ها راغب شوند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اظهار اینکه دانشجویان علاقه‌‌مند برای شرکت داشتن در این جشنواره می‌توانند تا 25 خرداد امسال نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند، گفت: این جشنواره در سه بخش جداگانه شعر، وبلاگ‌نویسی و تلگرام برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دانشجویان آثار، آدرس، لینک تلگرام و وبلاگ خود را ضمن یادداشت شماره تماس و مشخصات کامل به پست الکترونیکی Jahad@urmia.ac.ir ارسال کنند، ادامه داد: دفاتر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در دانشکده‌های علوم و کشاورزی همچنین دفتر کتابخانه مرکزی دانشگاه ارومیه و دفتر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در دانشگاه پیام‌نور آماده دریافت آثار شرکت‌‌کننده‌ها هستند.

این مدرس دانشگاه در ارتباط با ضوابط شرکت در این جشنواره، گفت: دانشجویان برای شرکت در بخش وبلاگ‌نویسی باید حداقل 10 مطلب بر روی وبلاگ ارسال کنند، عنوان وبلاگ با موضوع قیام مردمی و یوم‌الله 15 خرداد انتخاب شود و تاریخ ایجاد وبلاگ مورد اشاره باید حتما بعد از 10 خرداد ماه سال جاری باشد.

وی استفاده از ظرفیت مجازی را مورد اشاره قرار داد و ضمن ابراز امیدواری برای استقبال دانشجویان از این بخش، گفت: ایجاد کانال تلگرام با موضوع جشنواره ضمن داشتن 40 عضو و ارسال حداقل 25 پست از شرایط تعریف شده برای شرکت در این بخش جشنواره است.

رستم‌زاده در نظر گرفتن بخش شعر برای این جشنواره را مورد اشاره قرار داد، گفت: هر دانشجو حداکثر سه اثر می‌تواند برای شرکت در این بخش به دبیرخانه جشنواره ارسال کند، ولی هیچ گونه محدودیتی در قالب اشعار وجود ندارد.

این مسؤول ضمن اینکه برای موفقیت شرکت‌کننده‌‌ها در این جشنواره ابراز امیدواری کرد، تجلیل سه نفر دارنده آثار ممتاز را مورد اشاره قرار داد، گفت: به طور قطع این سری رویدادهای علمی و فرهنگی در ایجاد رویش و تحول درونی بین جامعه جوان تا اندازه زیادی تاثیر دارد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در بخش پایانی سخنان خود برگزاری موفقیت‌آمیز مسابقات ملی مناظره دانشجویی در ماه جاری با مشارکت دانشجویان را مورد اشاره قرار داد، گفت: این سری رویدادها فرصت مغتنمی برای شناسایی استعدادهای درخشان است.

ارسال نظرات