خبرهای داغ:
سرمربي صالحين سپاه خوي:

امام خميني(ره) عظمت شيطان صفتان را شكست داد

مراسم سوگواري بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران با حضور پايوران و سربازان وظيفه به همت روابط عمومي و تبلغات سپاه خوي در حسينيه امام خميني(ره) سپاه اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۹۳۱۷
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرمربي صالحين سپاه خوي با تسليت ايام ارتحال امام خميني(ره) شخصیت معنوی و توجه امام(ره) به عبادت و بندگی محض را دلیل شجاعت ایشان بیان کرد و گفت: کسی که ازپروردگار بترسد از غیر خدا واهمه‌ای ندارد.

حجت الاسلام محمد جعفري خاطر نشان كرد: امام(ره) با تاسی از انبیای الهی، معصومین(ع) و انسان‌های خداجو بر طاغوتیان و دشمنان اسلام پیروز شد.

وي گفت: امام عظيم الشأن شخصيت منحصربه فردي بود که در قرن حاضر يعني دوراني که زمزمه انکار دين از هر سو بگوش مي رسيد فرياد حمايت از دين را سر داد و به جهانيان ثابت کرد حکوکت اسلامي طلايه دار دين باوران و تنها چاره جوامع بشري از انحطاط است.

حجت الاسلام محمد جعفري اظهار داشت: حضرت امام نقشه راهي را براي همه آزاديخواهان ملل اسلامي ترسيم کرد و عظمت همه شيطان صفتان در انقلاب اسلامي او محکوم به شکست شدند.

گفتني است كه مرثيه سرايي و سينه زني و پخش كليپ از ديگربرنامه هاي اين مراسم بود كه به همت روابط عمومي و تبلغات تهيه ديده شده بود.

ارسال نظرات