خبرهای داغ:
امام جمعه هندیجان گفت:فرهنگ شهادت طلبی و ولایتمداری با ایثار و فداکاری شهدا بوجود آمد.
کد خبر: ۸۶۸۹۲۸۹
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
  • به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان ،دومین سالگرد شهدای گمنام دیروز شب بعداز نماز مغرب و عشاء با حضور امام جمعه ،فرمانده ناحیه سپاه پاسداران ،فرماندار ،رییس حوزه علمیه از بهبهان و جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثار گران ، مسؤلان محلی و مردم در محل یادمان شهدای گمنام هندیجان با همکاری دفتر امام جمعه و ناحیه سپاه پاسداران و حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی و جمعی از خواهران بسیجی هندیجان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی شمیل پور در این مراسم اظهار کرد: وصیت نامه شهدا بهترین الگو برای ما و جوانان است که سفارش به پیروی از ولایت فقیه دارد.

وی افزود :امنیت کشور به برکت خون شهدا و ایثار مدافعان حرم اهل البیت ع و رهنمود های مقام معظم رهبری بوجود آمده است.

وی بابیان مراسم دومین سالگرد شهدای گمنام هندیجان گفت: هندیجان افتخار میزبانی سه شهید گمنام از دوران هشت سال دفاع مقدس را دارد این سه شهید بزرگوار در عملیات های فاو و جزیره مجنون با همکاری گروه تفحص پیدا شدند و دوسال پیش با استقبال گسترده شهروندان در هندیجان  خاکسپاری شدند.

شمیل پور امام جمعه هندیجان عنوان کرد:یادمان شهدا گمنام با مشارکت مردم هندیجان در حال احداث و ساخت وساز است که امیدوارم کمتر از یک سال بنای ساخت یادمان شهدا به پایان برسد.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان بیان کرد:ماه رمضان بهترین فرصت برای خود سازی و دوری از گناه و هوای نفسانی است و همانند سال های گذشته مراسمات ماه رمضان در هندیجان با شکوه خاصی برگزار می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها