خبرهای داغ:
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته محیط زیست در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۹۲۸۶
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج منطقه خوزستان، احمدرضا لاهیجان‌زاده اظهار کرد: هر ساله و بر اساس تقویم جهانی 5 ژوئن به عنوان روز جهانی محیط زیست نامگذاری شده است و در ایران این مناسبت به صورت هفته محیط زیست گرامی داشته می‌شود. هر ساله بنا بر شرایط زیست محیطی، شعاری نیز برای این هفته انتخاب می‌شود که شعار امسال این هفته "به سوی طبیعت، برای زندگی " اعلام شده است.

وی ادامه داد:هفته محیط زیست از 16 تا 22 خرداد ماه برگزار و به مناسبت این هفته در سراسر ایران با محوریت حمایت از محیط زیست برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود.

لاهیجان‌زاده گفت: در استان خوزستان نیز به منظور گرامیداشت هفته محیط زیست برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده است که از مهم‌ترین آنها پروژه‌های زیست محیطی در این ایام است که در این راستا، در اهواز بیمارستان‌های اروند و سلامت اهواز در این هفته مجهز به سیستم امحای پسماندهای بیمارستانی خواهند شد و همچنین سیستم تصفیه‌خانه بیمارستان رازی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی روش‌های کاهش گازهای گلخانه‌ای و همچنین برگزاری همایش روز جهانی محیط زیست و برنامه‌های متناسب با این هفته در شهرستان‌های استان خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها