عارفی در گفت‌وگو با «بسیج» مطرح کرد

لزوم پاسخگویی روحانی درباره دیدار دستیارش با یک فتنه‌گر

نماینده سابق مجلس گفت: باید شخص رئیس جمهور نیز در خصوص این دیدار پاسخگو باشد و به آن واکنش قرار دهد و سریع نظر خود را در این خصوص اعلام کند و از این نوع رفتار متناقضی که علیه منافع ملی و نظام است برائت بجوید.
کد خبر: ۸۶۸۹۲۸۳
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵
فرج الله عارفی، نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص دیدار حسین فریدون با تاج زاده از محکومین فتنه 88 تصریح کرد: مشخص است که نوعی دل بستگی و منافع مشترکی بین آن دو وجود دارد که فریدون بلافاصله بعد از آزادی تاج زاده به دیدار او می‎رود، لذا به این دیدار باید از جنبه سیاسی نگاه کرد.

عارفی در ادامه این مطلب افزود: امثال حسین فریدون معتقدند که این افراد به نوعی به عنوان مبارزینی بودند که به زندان رفتند و حق بزرگی بر گردن آن‌ها دارند، لذا برای ادای دین به استقبال و دیدار آن‌ها رفتند.

وی عنوان کرد: دیدار حسین فریدون با تاج زاده که یک متخلف محکوم شده نظام است، واقعا جای سوال جدی است و می توانیم بگوییم که خود این دولت هم از این نوع کارهای متعارض با اصل نظام خیلی بدش نمی‎آید.

نماینده سابق مجلس اظهار داشت: این مطلب که چطور یک مسئولی که مشروعیت او از این نظام است  با فردی دیدار می‎کند که اقدام علیه این نظام انجام داده، تمام خط قرمزهای نظام را زیرپاگذاشته و در فتنه‎ رفتاری آنچنانی داشته که ضربه مهلکی را بر ملت زده است، واقعا یک تناقض مشهود و جای تردید است.

عارفی در ادامه تصریح کرد: باید شخص رئیس جمهور نیز در خصوص این دیدار پاسخگو باشد و به آن واکنش قرار دهد و سریع نظر خود را در این خصوص اعلام کند و از این نوع رفتار متناقضی که علیه منافع ملی و نظام است برائت بجوید.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: قطعا رسانه‎ها  و نمایندگان مجلس نیز باید از رئیس جمهور سوال کنند که به چه دلیلی حسین فریدون این اجازه را داشته که با چنین فردی که اصل نظام را زیرسوال برده و استارت اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران تقلب صورت گرفته، توسط این فرد زده شده، دیدار می‎کند.
ارسال نظرات