خبرهای داغ:
رییس هیات فوتبال خوزستان:

فعلا لیگ برتر در تختی برگزار نمی‎شود

رییس هیات فوتبال خوزستان اعلام کرد براساس تصمیم مسوولان استانی تا زمان برطرف شدن مشکلات ورزشگاه تختی اهواز، هیچ مسابقه‎ای در قالب لیگ برتر در آن برگزار نخواهد شد.
کد خبر: ۸۶۸۹۲۷۸
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹

عبدالکاظم طالقانی در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری بسیج منطقه خوزستان، اظهار کرد: با توجه به شرایط و حوادثی که در بازی پرسپولیس و استقلال اهواز در ورزشگاه تختی به وجود آمد، جمعی از مسوولان استانی به ما اعلام کردند تا زمانی که اشکالات و نواقص ورزشگاه تختی اهواز برطرف نشود، هیچ مسابقه‌ای در قالب لیگ برتر در آن برگزار نشود.

 

وی با اشاره به این نواقص و اشکالات، عنوان کرد: مقداری مشکل در زمینه خود ساختمان ورزشگاه وجود دارد که باید اقداماتی در زمینه تقویت بنیه امنیه آن صورت گیرد که امیدواریم با تامین بودجه و برنامهریزی از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان، عملی شود.

 

وی با تاکید بر این‌که محدودیت و ممنوعیت اعمال شده جهت انجام بازی در ورزشگاه تختی اهواز فقط برای لیگ برتر است، افزود: استقلال اهواز در لیگ یک مشکلی برای بازی در تختی نخواهد داشت اما این در شرایطی است که ما قبول کنیم و اجازه دهیم آنها در تختی بازی کنند؛ چرا که این باشگاه از سال گذشته 350 میلیون تومان به ما بدهکار است و اگر قرار باشد این شرایط ادامه پیدا کند، ما نمیتوانیم با آنها قرارداد امضا کنیم و استقلال اهواز باید به دنبال زمینی برای خود جهت فصل آینده باشد.

 

طالقانی در پایان بیان کرد: این تیم اصلا پولی ندارد که این بدهیهای معوقه را به ما پرداخت کند و من واقعا نمیدانم چگونه میخواهند تیمداری کنند. بدهی آنها بالغ بر 350 میلیون تومان است و اگر به گفته خودشان هیات فوتبال جهت در اختیار گذاشتن زمین به آنها لطف کرده است، این لطف ما در قالب بخشیدن 100 تا 200 میلیون تومان از این مبلغ بوده است ولی دیگر قرار نیست همه مبلغ را ببخشیم. البته ما هنوز حرفی نزدهایم و شکایتی نیز در این خصوص نکردهایم. این‌ها را گفتم که مردم نگویند کسی به این تیم کمک نکرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها