خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به ایجاد انگیزه در نفرات اعزامی به المپیک، گفت: نمایندگان خوزستان در المپیک ریو، پیش از اعزام به این رقابت‌ها پاداش دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۸۹۲۷۵
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرنگار ورزشی بسیج منطقه خوزستان، فرامرز کیانی‌زاده در مجمع سالیانه هیات کشتی استان که امروز (یکشنبه) در اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، با تبریک راه‌یابی تیم‌ملی والیبال ایران به المپیک با در خدمت داشتن دو خوزستانی به نام‌های محمد موسوی و مصطفی شریفات، اظهار کرد: هیات کشتی خوزستان جزو هیات‌های موفق استان و هیات‌های برترمان بوده است و این ماحصل تلاش‌های همه دوستان در هیات‌های استان و شهرستان بوده است. کار و تلاش آن‌ها باعث رقم خوردن نتایج بسیار خوبی شده است.

وی ادامه داد: در سال 93 کشتی خوزستان موفق به کسب 145 مدال آسیایی، بین‌المللی و کشوری شد و در سال 94 این تعداد مدال به 195 عدد رسید و باید گفت در سال 93 و 94 کشتی خوزستان با رشد خوبی رو به رو بوده است و ما هم سعی کرده‌ایم کمک‌حال کشتی باشیم و جا دارد از مربیان سازنده هم‌چون برادران اسفندیاری‌فر و قیطاسی تشکر کنم. این‌ها نیز کمک کرده‌اند تا کشتی خوزستان در کشور جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان‌کرد: امیدوارم حضور سه سهمیه از خوزستان در المپیک ریو قطعی شود تا این افتخار نیز شامل حال استان خوزستان شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هدف‌گذاری توسط اداره‌کل ورزش و جوانان با هیات‌های استانی، گفت: چند وقتی است که این هدف را دنبال می‌کنیم و همین کار باعث شده است با وجود تمام کمبودهای مالی که با آن روبه‌روبوده‌ایم،ورزش استان رشد داشته باشد و رو به جلو حرکت کند. البته ما بیشترین اعتبار را به کشتی داده‌ایم و آن هم در اوضاع بسیار بد مالی که با آن روبه‌رو بودیم و قطعا اگر وضع‌مان خوب بود، بیشتر هم کمک می‌دادیم.

کیانی‌زاده افزود: ما تمام تلاش‌مان را کرده‌ایم ولی می‌دانیم مشکلات و کمبودها زیاد هستند اما با وجود این مشکلات‌، با برگزاری جلسات هدف‌گذاری، در رشد و توسعه بسیار خوب عمل کرده‌ایم. البته نه تنها خوزستان بلکه در کشور به دلیل مشکلات مالی، نتوانستیم در بخش توسعه خوب کار کنیم. خیلی تلاش کرده‌ایم که اوضاع ورزش خوزستان را به صورتی نگه داریم که پسرفت نداشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به عقب بودن کشتی آزاد خوزستان از سطح کشور، عنوان کرد: ما به سمت رشته‌هایی چون پهلوانی، آلیش و گراپلینگ روی آورده‌ایم ولی این دلیل نمی‌شود که در بخش کشتی آزاد کار نکنیم. البته باید این را هم پذیرفت که کشتی‌هایی چون آلیش و پهلوانی و گراپلینگ هم دارای مدال هستند و در آینده نیز به اندازه رشته‌های آزاد و فرنگی مطرح خواهند شد و کار کردن در این رشته‌ها خیلی زودتر نتیجه می‌دهد. امیدوارم همه کمک کنند و در تمام رشته‌های کشتی آقایان و بانوان موفق عمل کنیم. شانس مدال‌آوری در بانوان نیز می‌تواند بسیار باشد. به هر حال اگر کار نکنیم، جایگاه استان به خطر می‌افتد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به خطر قطبی‌شدن کشتی در استان، گفت: نباید در این رشته و دیگر رشته‌ها به یک شهرستان محدود شویم و باید به شهرستان‌های مستعد نیز توجه شود تا جایگاه خوزستان را حفظ کنیم.

وی بیان کرد: به جز اردوان صاحب، داور المپیکی‌مان، باید داوران و همچنین مربیان دیگری را در سطح کشور داشته باشیم تا بتوانند به کشتی خوزستان کمک دهند.

کیانی‌زاده در خصوص ایجاد انگیزه در ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی با در نظر گرفتن پاداش‌های مالی، گفت: ما به این ورزشکاران پیش از اعزام، پاداش‌هایی خواهیم داد تا برای آن‌ها ایجاد انگیزه شود.

وی با بیان چندین درخواست از دبیر فدراسیون، عنوان کرد: از بنی‌تمیم می‌خواهم که یک مربی در رشته کشتی آزاد به خوزستان اعزام کند تا در این بخش کمک‌حال کشتی آزاد ما باشد. همچنین از او می‌خواهم کمک‌های مالی به کشتی خوزستان داشته باشد. همچنین از بنی‌تمیم که یک خوزستانی و افتخار ما در فدراسیون است، بابت تلاش‌هایش قدردانی می‌کنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها