خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: پیش از ظهر امروز در جاده تبریز- اهر دو حادثه جاده ای روی داد که در پی آن هشت نفر مصدوم شدند.
کد خبر: ۸۶۸۹۲۱۰
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از مرکز فوریت های پزشکی استان، در یکی از این حادثه ها در سه راهی امند، برخورد نیسان با سمند مصدومیت چهار تن را بدنبال داشت که پایگاه های فوریت های پزشکی خواجه و سرند توسط اپراتوری اورژانس 115 هریس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با گزارش این حادثه تکنسین های اورژانس با انجام اقدامات درمانی، هر چهار تن را به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال دادند.

حسینقلی زاده در ادامه گزارش حوادث صبح امروز گفت: ساعت 8:40 گزارش واژگونی خودرو پژوپارس به اپراتوری فوریت های پزشکی هریس در جاده تبریز-اهر، حوالی روستای ساخسلو نیز حادثه دیگری بود.

وی گفت: با اعلام حادثه روی داده، تکنسین های پایگاه های شیخ رجب و ینگجه بمحل اعزام و چهار مصدوم این حادثه را با اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال دادند.

حبیب حسینقلی زاده گفت: واژگونی خودرو در صدر حوادث ترافیکی است و رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی و همچنین بستن کمربند ایمنی توسط تمام سرنشینان، آمار حوادث روی داده و شدت صدمات وارده را کاهش می دهد.

ارسال نظرات