خبرهای داغ:
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی:

مسئولی که در مسیر ولایت حرکت کند؛ انقلابی است

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: هر مسؤول جمهوری اسلامی ایران که مسیر حرکت خود را مسیر ولایت قرار دهد به طور یقین انقلابی است چه جبهه رفته و چه نرفته باشد.
کد خبر: ۸۶۸۹۱۶۹
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ، فرهاد فلاحتی در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در جمع مردم شهرستان زیرکوه اظهارداشت:دشمنان گمان میکردند با غروب خورشید نورانی حضرت امام انقلاب اسلامی ایران از شکوه و اقتدار ورونق خواهد افتاد و به سراشیبی سقوط گرفتار خواهد شد،اما از آنروز تا امروز هر روز که از آن تاریخ می گذرد خورشیدهای پرفروغ و نورانی انقلاب در اقصی نقاط دنیا چنان درخششی به راه انداخته که چشم استکبار را کور کرده است.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:امروز اگر چه نبود شخصیتی مثل امام قلب ما را می فشارد اما در طول این 27 سال به خاطر وجود رهبر عظیم الشان انقلاب خلاء اساسی در روند انقلاب اسلامی دیده نمی شود.

وی تصریح کرد:رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب پس از رحلت امام راحل نشان داد که فرزندان روح الله هرکدام خورشیدی نورانی هستند که می توانند مدیریت باکفایتی را از خود نشان دهند وبه پشتوانه ملت انقلابی ایران توانایی نفوذ در عرصه های ملی و بین المللی را به خوبی دارند و خواهند داشت.

فلاحتی اذعان داشت:امام شخصیتی تاثیر گذار بود چرا که عبد صالح خداوند بود و روحیه انقلابی حضرت امام چه آنروز که تک و تنها در تبعید به سر می برد و چه آنروز که همه مردم ایران یکصدا فریاد روح منی خمینی بت شکنی خمینی سرمی دادند،هیچ تغییری نکرد.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی ،یادآور شد:روحیه حضرت امام خمینی (ره) روحیه ای بود که سیاست را بی متن معنی می کرد،سیاست را عین دیانت می دانست،تقوی را در بطن اجتماع و معنویت را در بین مردم معنی می کند ، عرفان را گوشه گیری نمی داند بلکه حضور در بطن جامعه می داند و مبارزه با ظلم را جزء وظایف قانونی و شرعی هر مسلمان می داندو این روحیه حضرت امام را تبدیل به شبه معصومی کرد که هرگونه به زندگی ایشان نگاه کنیم اوج و شکوه است.

وی ادامه داد:حضرت امام در شرایطی که وضعیت اقتصاد داخلی کشور ما به هم ریخته بود و جبهه های ما دچار مشکلات جدی بودند،در مقابل ابرقدرتی مثل آمریکا با قدرت می ایستد و با اطمینان خاطر و صلابت می گوید آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

فلاحتی با بیان اینکه شاخص ما ولایت است ،تاکیدکرد: هرگاه از خط امام و منویات مقام معظم رهبری که در راستای منویات و اهداف امام روح الله است،فاصله بگیریم ضربه خواهیم خورد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درمراسم بیست و هفتمین سالروز رحلت حضرت امام (ره) خاطرنشان کرد:این فرمایشات مقام معظم رهبری بسیارراهگشا است و باید سرمشق همه ما قرار گیرد.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شاخص ما ولایت است و نظام باید برمبنای این شاخص حرکت کند، بیان داشت: قرار نیست ما انقلاب را بر خودمان تطبیق دهیم و هرکجا انقلاب با ما و خانواده سازگاری ندارد آن را تحریف کنیم بلکه قرار بر این است که همه ما هضم در انقلاب باشیم.

فلاحتی اذعان داشت:هر مسؤول جمهوری اسلامی ایران که مسیر حرکت خود را مسیر ولایت قرار دهد و در مسیر انقلاب حرکت کند به طور یقین انقلابی است چه جبهه رفته باشد و چه نرفته باشد و هر مسؤولی که از این مسیر زاویه بگیرد، مشکل دارد اگر چه تمام عمر خود را در جبهه سپری کرده باشد.

وی اظهارداشت:اگر 14 خرداد برای ما روز جانسوزی است در فراق روح الله اما 15 خرداد روز بشارتی است در وجود سید علی و خداوند را شاکریم که با غروب خورشید تابناک امام خورشیدی طلوع کرد که نورانیت آن نگذاشت ما خلاء نبود امام راحل را حس کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها