خبرهای داغ:
سرپرست سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم خبر داد
سرپرست سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم از برگزاری چهارمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت با مشارکت اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۹۱۴۳
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدرسول موسوی‌نژادیان با بیان اینکه در نظر داریم برنامه‌های ماه مبارک رمضان را با قوت و قدرت بیشتری نسبت به دوره‌های گذشته برگزار کنیم، اظهار کرد: مهم‌ترین اقدام، برگزاری چهارمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت است که با مشارکت سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم و اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از اول تا 15 ماه رمضان برگزار می‌شود و هر شب از ساعت 21:30 تا 1:30 بامداد به ارائه خدمات و عرضه محصولات می‌پردازد.

سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با اشاره به بخش‌های مختلف در نمایشگاه گفت: این نمایشگاه شامل رسانه‌های دیجیتال قرآنی، نشر مکتوب، مؤسسات و مراکز فعال قرآنی، بخش هنری و صنایع دستی، علمی و فرهنگی، کودک و نوجوان، استیج و برگزاری مسابقات است.

وی یادآور شد: برنامه‌های متنوع فرهنگی و برگزاری کارگاه‌های تخصصی مانند نقد فیلم، نقد کتاب، رونمایی از آثار جدید، شعرخوانی، اجرای تئاتر و پرده‌خوانی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این نمایشگاه است.

موسوی‌نژادیان عنوان کرد:‌ ارائه خدمات گسترده ورزشی با محوریت ورزش‌های همگانی در 11 رشته و چهار ایستگاه فعال با مشارکت هیأت‌های ورزشی استان و اداره‌کل ورزش و جوانان از دیگر برنامه‌های  پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های دیگر شهرداری قم ویژه ماه مبارک رمضان گفت: حمایت از برنامه‌های فرهنگی قرآنی، در ماه رمضان که از سوی مراکز مختلف فرهنگی برگزار می‌شود از دیگر اقدامات این سازمان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها