فرمانده پایگاه رضوان یک بسیج ناحیه ساوه گفت: حضرت امام‌خمینی(ره) رهبری مقتدر و عالمی زبردست بود که دست رد بر سینه تمامی مستکبران عالم زد و این مسئله را به جهانیان اثبات کرد که مسلمانان می‌توانند روی پای خود بایستند و براساس معیارهای خویش زندگی کنند نه اینکه شرق و غرب مسایل خود را به آنان دیکته کنند.
کد خبر: ۸۶۸۹۱۴۲
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶

رضوان آذری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به خاطرات خود در سالی که ملت ایران با شنیدن خبر رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی در بهت و حیرت به سر می‌بردند و لحظاتی از آن روزها اظهار داشت: آن روزها را خوب به خاطر دارم، فردای آن روز امتحان داشتیم باوجود اینکه در منزل مهمان داشتیم ولی به شدت سرگرم درس و مطالعه بودم.

وی افزود: صبح که وارد مدرسه شدم احساس کردم فضای مدرسه تغییر کرده خوب اطراف را نگاه کردم متوجه شدم که بچه‌ها گروه گروه در گوشه‌ای از حیاط مدرسه جمع شده‌اند و با یکدیگر صحبت می‌کنند گویی غباری از غم بر چهره آنان نشسته بود.

فرمانده پایگاه رضوان یک بسیج ناحیه ساوه تصریح کرد: جلو‌تر رفتم در بغض بچه‌ها متوجه شدم که حادثه‌ای عظیم رخ داده چند ثانیه بعد متوجه شدم که امت بی‌پدر شده است، امتحانات آن روز لغو شد زمانی که صدای ناظم مدرسه از پشت بلندگو به گوش رسید که همه مردم ایران امروز بی‌پدر شده‌اند بغض‌ها شکست و گویا همه منتظر این لحظه بودند صدای گریه و شیون بچه‌ها در مدرسه به آسمان برخاست.

آذری ادامه داد: مادرم باردار بود ولی از همان لحظه‌ای که خبر عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) را شنید بی‌قرار شد و طاقت نیاورد که در مراسم تشییع پیکر حضرت امام راحل شرکت نکند از این‌رو از اراک با خیل جمعیتی که می‌خواستند در مراسم وداع پیرجماران حاضر شوند راهی تهران شدند.

وی افزود: گویی همه بزرگترین غم، آن هم غم بی پدری را تجربه می کردند، از داغ این فاجعه تمام ملت ایران سیاه پوش شد در آن روز کسی از اشک ریختن و گریه کردن خجالت نمی کشید همه از بزرگ و کوچک برای یتیمی شان، گریه می کردند.

فرمانده پایگاه رضوان یک بسیج ناحیه ساوه تصریح کرد: امروز هم ملت ایران دل در گرو ولایت دارند و حاضر هستند تا پای جان از ولایت‌فقیه حمایت کنند، این واقعیت را در دوران‌ها مختلف به خوبی شاهد بوده‌ایم که ملت ایران با وجود تحریم‌ها و فشارهای مختلف اقتصادی و سیاسی هنوز هم دست از آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) برنداشته است.

آذری با اشاره به جنگ نرم دشمن در عصر حاضر گفت: امروز دشمن در عرصه جنگ نرم به شدت علیه نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند ولی جوانان ما ثابت کرده و می‌کنند که باز هم در این سنگر لبیک گوی ولی‌فقیه زمان خویش هستند و اجازه نمی‌دهند که دشمنان نظام اسلامی به خواسته و اهداف خود دست پیدا کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر ملت ایران به دشمنان اجازه داده بودند که در جبهه جنگ نرم موفق شوند تا به امروز دشمن به خواسته‌های خود دست پیدا می‌کرد ولی این مقاومت و ایستادگی ملت ایران بوده که اجازه نداده آن‌ها حتی قدمی پیش آیند، امیدواریم جوانان امروز نیز با اتکا به ایمان و ولایتمداری خویش بتوانند همچنان راسخ در مقابل توطئه‌های دشمنان بایستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات