خبرهای داغ:

بازخوانی "مبانی انقلاب" در بزرگداشت امام خمینی در لارستان +تصاویر

مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و آیت الله آیت اللهی جمعه شب در حسینیه ی آقاکاظمی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۹۰۹۶
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
مراسم بزرگداشت ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و عالم فرزانه آیت الله آیت اللهی به همت جوانان انقلابی هیئت فرهنگی مذهبی رایت المهدی و حوزه سردار شهید نجفعلی مفید در حسینیه ی آقا کاظمی برگزار شد.

در این مراسم امیر جاهدی فرماندهی سپاه لارستان به بازخوانی اندیشه ها و وصیت نامه های امام پرداخت و بازخوانی وصیت های امام را ضروری و واجب برای نسل جوان کنونی دانست.

وی گفت: امام(ره) با نگارش وصیت نامه بی نظیر خود مشکل بزرگی را که همانا چگونگی ادامه انقلاب بود از میان برداشت و ما امروز نمی توانیم بر سر چگونگی ادامه راه و چگونگی مدیریت جامعه انقلابی خود دچار تردید و چنددستگی باشیم و یا به بهانه نبود برنامه و راهبردی از ادامه مسیر مایوس شویم.

جاهدی ادامه داد: وصیت نامه امام به دلیل خصلت و ویژگی های خاصی که دارد می تواند نقطه اتصال همه نسل های بعد از انقلاب باشد و همچون عاملی برای بسیج همه نسل ها در راستای انقلاب اصیل و مورد نظر امام(ره) عمل نماید.

در پایان این مراسم نیز مداحان اهل بیت حاج اشکان عسکری و کربلایی علی شمسایی با نوای دلنشین خود به نوحه سرایی در سوگ این دو عزیز سفر کرده پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها