خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: حوادث خودرویی بیشترین آمار حوادث این سازمان در ۷۲ ساعت گذشته را تشکیل دادند.
کد خبر: ۸۶۸۹۰۶۹
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷

مسعود حق شناس در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: طی تماس شهروندان در ۷۲ ساعت گذشته به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ۱۵ مورد گزارش حوادث خودرویی اطلاع داده شد.

وی افزود: طبق آمار، سه روز گذشته از ۱۳ خرداد تا روز گذشته، از بین ۸۲ حادثه ای که رخ داده بیشترین آمار وقوع به حوادث خودرویی اختصاص یافت که خود بیانگر زنگ خطر جدی در بالا رفتن وقوع چنین حوادثی است که همگی موجب آسیب شدید به راننده، سرنشینان و عابران پیاده می شود.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: به عنوان نمونه یکی از این حوادث مربوط به تصادف خودروی پراید با عابر پیاده بود که راننده پراید در اثر بی احتیاطی و توجه نداشتن به عرض خیابان به عابر پیاده ای برخورد می کند و بر اثر شدت اصابت عابر به سمت خودروی ۲۰۶ پرتاب شده و خودروی ۲۰۶ نیز برای جلوگیری از برخورد با عابر پیاده، با خودروی پراید دیگری تصادف می کند. در این حادثه شخص عابر سریعا به بیمارستان منتقل و خودروها تا زمان طی امور قانونی تماماً به پارکینگ منتقل شدند.

حق شناس بیان کرد: در حادثه دیگر که موجب ترافیک سنگین در بلوار ساحلی کیانپارس شد، خودروی پراید به دلیل سرعت بالا با جدول حاشیه خیابان برخورد و واژگون می شود. در این حادثه که دو نفر زن و یک مرد در ماشین بودند، شدیدا آسیب دیده و توسط نیروهای آتش نشانی پس از خروج از خودرو برای مداوا به آمبولانس اورژانس ۱۱۵ منتقل شدند.

وی عنوان کرد: رعایت سرعت مجاز در محدوده شهری، استفاده نکردن از تلفن همراه در زمان رانندگی و رعایت حق تقدم عابران پیاده در عبور از عرض خیابان از جمله نکاتی است که می تواند در کاهش حوادث رانندگی سهم بسزائی را ایفا کند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها