خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سرخه فرمانده سپاه ناحیه سرخه با تأكيد بر اینکه اندیشه و سیره امام خمینی(ره) نباید فراموش شود،‌گفت: همگان موظفيم راه حضرت روح الله را تداوم بخشيم.
کد خبر: ۸۶۸۹۰۲۱
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه در نخستين فراخوان گردان کوثرشهرستان سرخه با اشاره به تصویب گردان کوثر در پایان سال 94 و سازماندهی نیروهای آن تا این تاریخ گفت: گردان کوثر(س) مأموریت رزمی، فرهنگی و امدادی دارد اطاعت پذیری از فرمانده در این امور حرف اول را می زند و دستور فرمانده باید اجرا و همه باید مطیع باشند.

وي با اشاره به وضعیت سازماندهی نیروها در گردان کوثراظهار کرد: همه شما در این گردان سازماندهی شده و باید در وهله اول پست و عنوان خودرا بدانید و آموزش ببینید تا در مواقع لزوم در همان پست خدمت کنید.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه در ادامه با تأكيد بر اینکه اندیشه و سیره امام خمینی(ره) نباید فراموش شود،‌گفت: همگان موظفيم راه حضرت روح الله را تداوم بخشيم.

امامي افزود: مهمترین نکاتی که در سیره امام خمینی(ره) وجود داشت عبارت از اثبات اسلام ناب محمدی(ص) و نفی اسلام آمریکایی بود که اسلام آمریکایی اشاره مستقیم جدایی دین از سیاست را دارد، مبارزه و برخورد با متحجرین در اسلام، اعتماد و اعتقاد به وعده الهی، اراده مردم و نیروی مردمی و حمایت جدی از مستضعفان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها