خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ساعتی پیش در جمع کارکنان این سپاه، شخصیت امام خمینی(ره) را شخصیتی جهانی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۸۹۰۲۰
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر با بیان اینکه دشمن خارجی و برخی در داخل کشور تلاش در تحریف شخصیت این مرد بزرگ و منحرف کردن راه ایشان دارند، افزود: راه مقابله با این تحریف و انحراف، تبیین اندیشه و راه امام خمینی(ره) است.

وی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه؛ اگر از راه امام فاصله بگیریم و راه را گم کنیم سیلی خواهیم خورد، اظهار داشت: باید اصول مکتب امام را تبیین و تشریح کنیم تا بتوانیم از تحریف شخصیت امام جلوگیری کنیم .

حجت الاسلام کاملی فر در ادامه اسلام ناب محمدی و اسلام انقلابی را از اصول اساسی حضرت امام را نام برد و گفت: امروزه برخی می خواهند اینگونه القا کنند که حضرت امام در اواخر عمر خود از حرکات انقلابی که در اوایل انقلاب رخ داده بود نادم و پشیمان بودند در حالی که ما در بیانات حضرت امام راحل به عینه مشاهده می کنیم که هرچه از عمر انقلاب می گذشت روحیه انقلابی و استکبار ستیزی امام پر رنگ تر می شد.

وی یکی دیگر از اصول اساسی حضرت امام خمینی را مبارزه با دشمنان انقلاب و کسانی که از مسیر انقلاب خارج شده بودند عنوان و بیان کرد: امام خمینی با روحیه استکبارستیزی خود با امریکا و ابرقدرت ها به مبارزه بر خواستند و امروزه کسانی که در وصیت نامه ایشان اثری از صلح و سازش با استکبار نمی بینند با خاطره گویی و بیان خواب های خود عنوان می کنند امام خمینی(ره) معتقد بودند که شعار مرگ بر آمریکا باید حذف شود.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا اعتقاد و اعتماد به نصرت الهی و امدادهای غیبی را از اصول دیگر امام خمینی بیان کرد و ادامه داد: هم امام خمینی(ره) و هم رهبر فرزانه انقلاب به آینده امیدوار بودند و این بر اساس سنت لایتغیر الهی است که امروزه متاسفانه کمتر در مسئولان این اعتقاد و اعتماد را سراغ داریم.

در پایان این آیین پایوران و سربازان سپاه عاشورا در رسای امام خمینی(ره) عزاداری کردند.


ارسال نظرات