خبرهای داغ:
در آستانه ماه مبارک رمضان و کمک به نیازمندان تفهم نامه ای فی مابین کمیته امداد حضرت امام(ره) و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود منعقد شد.
کد خبر: ۸۶۸۸۹۹۹
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در جلسه ای که مدیر کمیته امداد حضرت امام (ره) و جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود برگزار شد تفاهم نامه ای فی ما بین کمیته امداد حضرت امام(ره) و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در راستای بهره گیری از کمک های مردمی و پتانسیل و ظرفیت های موجود در اقشار مختلف بسیج در کمک به ایتام و نیازمندان منعقد شد.

سرهنگ پاسدار حسین یارمحمدی در حاشیه این جلسه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اهداف این قرارداد گفت: بهره مندی بهینه از منابع، پتانسیلا و سازمان ها در راستای خدمات رسانی به خانواده ایتام و نیازمندان است که با همکاری کمیته امداد ان شالله گام های موثری برداشته شود.

وی با اشاره به تقسیم بندی وظایف فی مابینی افزود: کمیته امداد در این راستا اقدامتی از جمله تبلیغ و اطلاع رسانی به پرسنل و کارکنان بسیج و سپاه از طریق اطلاعیه و پوستر و بررسی وضعیت نیازمندان و معرفی و همکاری با بسیج سازندگی در خصوص خدمات رسانی به نیازمندان روستاهای محروم با اولویت مددجویی کمیته امداد را برعهده دارد.

یارمحمدی خاطر نشان کرد: ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود نیز تعامل و همکاری با نمایندگان کمیته امدا در خصوص جذب و جمع آوری کمک اعضاء و همکاری و مساعدت در نصب و توزیع اطلاعیه و پوسترهای تبلیغاتی و بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل موجود در سپاه در راستای کمک رسانی به مددجویان و حضور اقشار بسیج به خصوص اقشار کارگری،کارمندی،مهندسی و اصناف و بازاریان و بسیج سازندگی در این امر را در دستور کار دارد.

وی تصریح کرد: اختصاص وام خوداشتغالی طرح اقتصاد مقاومتی که از سوی کمیته امداد معرفی می شوند با اولویت عضویت در بسیج اختصاص داده می شود.

جانشین ناحیه مقاونتی بسیج سپاه شاهرود تصریح کرد: این قرداد دو ساله است و ان شالله سپاه و بسیج در سالی که مزین به نام(اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) است تلاش دارد در زمینه کمک به محرومین و نیازمندان جامعه نیز اقدامتی عملی با همکاری نهادهای مربوطه انجام دهد و ان شالله بسیجیان عزیز و پاسداران مثل همیشه در این مسیر نیز اقدامات عملی خوبی را انجام خواهند داد و به کمک نیازمندان خواهند شتافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها