خبرهای داغ:
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در جمع مردم قاین:

امنیت کشورمان را مدیون ولایت پذیری مردم هستیم/ عده ای برای رهبری تعیین تکلیف می کنند

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: امنیت کشورمان را مدیون ولایت پذیری مردم هستیم و ضریب نفوذ رهبری در دنیا بالاست به گونه ای آمریکائیها باورشان شده است که امام از ماوراء الهام می گیرد و امروز یک عده ای نشسته اند و برای رهبری تعیین تکلیف می کنند.
کد خبر: ۸۶۸۸۹۹۸
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام لطفیان مدیرکل سازمان تبلیغات استان در مراسم سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) در جمع مردم شهرستان قاین گفت: سخن گفتن از امام راحل دانشی به وسعت تاریخ می خواهد.

وی افزود: امام (ره) از سنخ انبیای الهی و اولیای خداست و امام مصداق این آیه شریفه" وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ" شد.

حجت الاسلام لطفیان اظهارداشت: بعد از گذشت چندین سال از رحلت ایشان خیل مشتاقان امام(ره) در چنین شبی در شهرستان قاینات دور هم جمع می شوند و امام مصداق این آیه شریفه"قُل إن کُنتُم تُحبّونَ الله فاتّبعونی یُحبِبکُم الله"نیز می شود.

وی عنوان کرد: کسی که در مسیر حق گام برمی دارد و در مسیرخدا و پیروی از رسول خدا قرار می گیرد بازخورد پیروی از خدا و رسول خدا محبوبیتی می شود که این جلسات مصداقی از شخصیت امام محبوب است .

وی افزود: امام خمینی(ره) از ابتدای طلبگی در مسیر مستقیم مقاومت قرار داشت . امام از همان آغاز انقلابی و اهل مقاومت بود و اگر انقلاب اسلامی ما پرتوی از عاشورا باشد رهبر نظام اسلامی ما هم پیرو همان رهبری است که در سال61هجری قیام خونین عاشورا را مدیریت کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: آنچه امروز در جبهه مقاومت ، آنچه در قالب کمک معنوی و مستشاری به جبهه مقاومت مشاهده می کنید برگرفته از خط سرخی است که سید و سالار شهیدان به ما آموخت.

لطفیان خاطرنشان کرد: رحمت وعطوفتی که ملت ایران وپشتیبانی که ملت ایران از جبهه مقاومت دارد به پیروی از خط سرخی است که حسین بن علی (ع) برای ما به یادگار گذاشته است.

وی اظهارداشت: امام خمینی(ره) شخصیتی است که در دوران پیش و بعد از انقلاب حاضربه مذاکره با آمریکا نشد و وقتی مسئولین وقت از امام درخواست مذاکره با آمریکا را می کنند و آمریکا را قلدر معرفی می کنند ایشان می فرمایند "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" و امروز هم از لسان مبارک مقام معظم رهبری این سخن را می شنویم.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان افزود:در طول تاریخ ایران هیچ رهبری به اندازه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری خیرخواه این امت نبودند.

حجت الاسلام لطفیان گفت: امام، امت جامعه اسلامی را مستعدّ عصر ظهور کرد و ما بسیجیان در این اجتماع بزرگ اعلام آمادگی می کنیم که امروز منتظر ظهور و زمینه ساز ظهوریم و در غیاب امام زمان(عج) رزمنده قیام خواهیم بود.

وی ادامه داد: از همین خیل عظیم بسیجیان کارگزاران حکومت مهدوی انتخاب خواهد شد و بسیجی امروز به تنهایی منتظر ظهور نیست بلکه مهیای ظهور می شود و خود را برای رزمندگی در غیاب و کارگزاری در حکومت مهدوی آماده می کند.

لطفیان گفت: یکی از شخصیت های سیاسی مصر می گوید: امام خمینی شخصیتی از شخصیت های آزمون بزرگ صدر اسلام است و امام آمده است تا سپاه علی را رهبری کند و این آزمون بزرگ تاریخی که مقام معظم رهبری از آن به پیچ تاریخی یاد می کنند؛ لشکری به استعداد لشکر امیرالمومنین مطالبه می کند و در این لشکر عمار و مالک اشتر نیاز داریم .

وی افزود: طرف مقابل ما جبهه زور و تزویری است که در آن معاویه ها و عمروعاص ها صف کشیده اند و می خواهند خون ولی خدا را بریزند و امام آمده است تا سپاه علی را رهبری کند و ما هم آمادگی خود را در لشکر امیرالمومنین اعلام میداریم .

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: مطلب دیگری که برگرفته از سخنان رهبری است و خط مستقیم بسیج با این جملات رهبری باید ادامه پیدا کند این است که ایشان فرمودند امام مظهر دینداری، دانایی، دلیری و درد مردم بود.

وی ابراز داشت: یک بسیجی پا به رکاب که امروز منتظر مهیای ظهور است و لباس رزم رزمندگی در رکاب امام(ع) را پوشیده است و کسی که امروز در قامت کارگزار جمهوری اسلامی و در آینده حکومت مهدوی لباس خدمت خواهد پوشید باید دیندار، دانا، دلیر ، شجاع و مقاوم باشد و باید دردِ مردم داشته باشد و در این مسیر یک ایمان نیاز دارد و اینکه رهبری در حرم امام خمینی (ره) فرمودند "مومنِ متعبدِ انقلابی یعنی دیندار، دانا ، دلیر و کسی که درد مردم را می داند".

وی با اشاره به سخنی از شهید مطهری گفت: شهید مطهری نقل می کنند که من چند آمنه به رب، هدف، سبیله و آمنه به مردم در حضرت امام دیدم که این ها باید در حال حاضر مد نظر ما باشد.

لطفیان اظهار کرد: آمنه به ربّ یعنی باید ایمان به خدا در جامعه اسلامی احیا شود و در راس اینها شما بسیجیان قرار دارید ،آمنه به هدف، ما یک هدفی در انقلاب اسلامی از امام یاد گرفتیم و شما باید این هدف را پشت سر رهبری تحقیق کنید.

وی ادامه داد: آمنه به سبیله، ایمان به راه تابناکی که شهیدان انقلاب اسلامی در مقابل امت قراردادند وایمان به مردم ،شما مردم شخصیت های ممتازی هستید که هم امام وهم مقام معظم رهبری به شما افتخار می کنند و ما هم پشتیبانی خود را از مسیر مستقیمی که امام و امروز رهبری ادامه می دهد اعلام می کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به حکومت اسلامی اظهارداشت: نظام ولایت فردی و اجتماعی یادگار حضرت نوح، نظام خداشناسی و توحیدی و نظام مبتنی برآرمانهای نبوی یادگار حضرت ابراهیم، نظام مبتنی بر خودشناسی وخداشناسی یادگار حضرت موسی و نظام تربیتی یادگار حضرت عیسی است وهمه اینها می شود حکومت اسلامی که وجود مبارک پیامبر اعظم حضرت محمد(ص) به جهان بشریت هدیه داد.

وی خاطرنشان کرد: بعثت آغاز راه و حرکت تابناک رسول الله بود و در غدیرتکامل پیدا کرد و در عاشورا نقض پیمانی صورت گرفت و ما امروز به اعاده حیثیت کسانی قیام کرده ایم که درعاشورای سال 61هجری در مسیر پیروی از ولی خدا کسالت و تنبلی به خرج دادند و ان شاء الله نقطه اوج انقلاب اسلامی قیام و ظهور بقیه الله الاعظم خواهدبود.

وی دربخش پایانی سخنان خود در خصوص شخصیت امام اظهارداشت: آمریکائیها باورشان شده است که امام از ماوراء الهام می گیرد و امروز یک عده ای نشسته اند و برای رهبری تعیین تکلیف می کنند.

وی گفت: ضریب نفوذ رهبری در دنیا بالاست و امروز یک عده ای دراین مسیر پرافتخار نظام جمهوری اسلامی سنگ اندازی هایی را انجام می دهند.

حجت الاسلام لطفیان تصریح کرد: به واسطه همین ولایت پذیری مردم ، سهم ویژه از رحمت مطلقه الهی نصیب ما و شما شده است و اگر به کشورهای همسایه و اطراف خود نگاهی بیاندازیم متوجه خواهیم شد که نعمت امنیت بزرگترین نعمتی است که نصیب ملت ما شده است و ما باید قدر این نعمت های الهی را بدانیم و رهرو راه امام شهدا و پشتیبان ولایت فقیه باشیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار