مسئول روابط عمومی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مراسم وداع با شهید مدافع حرم جهانگیر جعفری‌نیا امشب همزمان با نماز مغرب و عشاء در گلزاری شهدای رشت برگزار می‌شود تصریح کرد: جهانگیر جعفری‌نیا در عملیات پیروزمندانه آزادی نبل الزهرا نیز فاتحانه جنگیده بود.
کد خبر: ۸۶۸۸۹۷۶
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

سرهنگ علی پاسخی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، ضمن تسلیت بمناسبت شهادت جعفری‌نیا اظهار کرد: شهید جهانگیر جعفری‌نیا از پاسداران لشکر عملیاتی ۱۶ قدس است در روز جمعه ۱۴ خرداد ماه جاری در جریان نبردهای شهر حلب سوریه به فیض شهادت دست یافت.

وی با بیان اینکه مراسم وداع با شهید مدافع حرم جهانگیر جعفری‌نیا امشب همزمان با نماز مغرب و عشاء در گلزاری شهدای رشت برگزار می‌شود تصریح کرد: شهید جهانگیر جعفری‌نیا در عملیات پیروزمندانه آزادی نبل الزهرا نیز فاتحانه جنگیده بود.

مسئول روابط عمومی سپاه قدس گیلان ادامه داد: مراسم تشییع شهید جهانگیر جعفری‌نیا ساعت 9صبح روز دوشنبه از سپاه ناحیه رشت به سمت میدان فرهنگ برگزار می‌شود.

پاسخی با اشاره به زمان مراسم تدفین این شهید بزرگوار یادآور شد: مراسم تشییع این شهید بزرگوار راس ساعت 17:30 روز 17 خرداد ماه سال جاری از سپاه قدیم انزلی به سمت مسجد طالب آباد برگزار می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها صرفا آنچه را که از مبادی رسمی سپاه قدس گیلان اطلاع رسانی می‌شود منعکس کنند.

گفتنی است؛ شهید جهانگیری‌نیا از جانبازان عملیات نبل و الزهرا بود که برای آخرین بار در تاریخ 29 اردیبهشت امسال برای انجام ماموریت مستشاری به سوریه اعزام شده بود و از وی دو دختر 10 ساله و 16 ساله به یادگار مانده است.

ارسال نظرات