برجسته ترین ویژگی حضرت امام (ره) صداقت در رفتار و گفتارش بود، این ویژگی باید در تمام شئون زندگی مسئولان و افراد جامعه ساری و جاری باشد.
کد خبر: ۸۶۸۸۸۶۲
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر با بیان این که برجسته ترین ویژگی حضرت امام (ره) صداقت در رفتار و گفتار ایشان بود گفت: این ویژگی باید در تمام شئون زندگی مسئولان و افراد جامعه ساری و جاری باشد.

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر این که امام خمینی(ره) یک شخصیت بی نظیر و بزرگ‌ترین شخصیت و رهبر سیاسی قرن معاصر هستند که با یک انقلاب مردمی و دینی رژیم استبدادی را سرنگون کردند، اظهار داشت: فرهنگیان باید نسبت به تبیین ابعاد شخصیت امام(ره) برای نسلهای آینده تلاش نمایند.

وی اظهار داشت: استقامت، شجاعت، دوراندیشی، مبارزه با استبداد، استعمار و تلاش برای نشر و جهانی شدن اسلام از ویژگی های شخصیتی حضرت امام بود که باید نسل جوان بیشتر با این موضوع ها آشنا شوند .

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر با بیان این که برجسته ترین ویژگی حضرت امام(ره) صداقت در رفتار و گفتار ایشان بود افزود: این ویژگی باید در تمام شئون زندگی مسئولان و افراد جامعه ساری و جاری باشد.

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر این که انقلاب حیات بخش امام راحل در سایه خود سازی، اخلاق و شجاعت شکل گرفت گفت: باید دیدگاه های حضرت امام همچون حمایت از مستضعفان، مبارزه با استکبار، حمایت از ولایت و فلسطین، تفکیک اسلام ناب از اسلام آمریکایی را به جامعه منتقل کنیم تا جامعه از بسیاری از آسیب ها مصون بماند.

ارسال نظرات