خبرهای داغ:
حوزه 21 بسیج شهید جلالی شهر قنوات قم، علاوه بر برخی ماموریت های عمومی بسیج، اقداماتی را نیز همچون دیگر حوزه های بسیج استان در ایام 14 و 15 خرداد انجام داده است.
کد خبر: ۸۶۸۸۸۲۰
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، پس از برگزاری جلسات مقدماتی برگزاری مراسم مربوط به 14 و 15 خرداد در سطح ناحیه امام حسین(ع)، هر یک از حوزه های بسیج ناحیه اقداماتی را بر حسب ماموریت های محوله بسیج به انجام رسانیدند که حوزه 21 شهید جلالی هم از این قاعده مستثنی نبود.

بر اساس این گزارش، برگزاری جلسات هماهنگی پیرامون فضا سازی محیطی با رنگ و بوی ایام ارتحال امام و قیام 15 خرداد و اعزام زائران به مرقد امام، نصب تابلوی پایگاه بسیج اصناف و پیشکسوتان در همین ایام و نیز برگزاری مراسم ارتحال امام و 15 خرداد در سطح شهر با حضور مسئولان، از جمله اقدامات حوزه شهید جلالی بود.

به عنوان نمونه مراسم بزرگداشت یاد و خاطره امام عظیم الشان و سالروز قیام 15 خرداد همراه با سخنرانی و نوحه خوانی به همت پایگاه های مرکزی، اصناف و آب شیرین در مساجد صاحب الزمان (عج) و امام محمد تقی(ع) برگزار شد.

از سوی دیگر، برگزاری جلسات هماهنگی پیرامون راه اندازی شعبه موسسه امدادگران عاشورایی در قنوات با حضور پزشکان و پرسنل دانشکده علوم پزشکی مستقر در این شهر و سابر افراد تاثیرگذار به منظور کسب تجربه از مراکز استانی و کشوری دیگر شعبات این موسسه و کمک درمانی به افراد محروم و بی بضاعت، دیگر خبر کوتاه بسیج در ایام خرداد ماه در این حوزه می باشد.

از جمله دیگر اقدامات حوزه، حضور مهدی علی بابایی سرپرست حوزه در جمع رزمی کاران تکواندو و کیک بوکسینگ در سالن ورزشی شهید غلامی بود؛ وی ضمن سخنانی به بازگویی رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص جوانان و ورزش، تهذیب، تحصیل، روحیه انقلاب گری، منش پهلوانی، تشکیل گروه های مقاومت و حلقات صالحین ورزشی با حضور مربیان پرداخت؛ این سالن ورزشی به تازگی افتتاح شده است.

حضور در جمع گروه ورزشی رزمی منتظران روستای مومن آباد نیز دیگر اقدام حوزه بود که طی آن از مسلم علمی نخبه فرهنگی ورزشی این بخش نیز تقدیر گردید.

.


ارسال نظرات