خبرهای داغ:

اعزام 14 کاروان از زائران حوزه شهید ابراهیمی به حرم روح الله/حضور در راهپیمایی 15 خرداد

اعزام 14 کاروان به مرقد امام خمینی(ره) و همچنین اجرای برنامه های گرامیداشت ایام 14 و 15 خرداد و حضور در راهپیمایی از برنامه های حوزه یک شهید ابراهیمی ناحیه امام حسین(ع)بود.
کد خبر: ۸۶۸۸۷۸۹
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حوزه یک شهید ابراهیمی ناحیه بسیج امام حسین(ع) قم همچون دیگر حوزه های مقاومت بسیج، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و همچنین تجدید بیعت با رهبری، 14 کاروان از 18 پایگاه به مرقد امام اعزام کرد.

برگزاری مراسم مربوط به ایام 14 و 15 خرداد در مساجد و پایگاه های محدوده حوزه از دیگر اقدامات حوزه یک بود؛ از جمله این برنامه ها می توان به برگزاری همایش به مناسبت سالگرد ارتحال امام با سخنرانی حجت الاسلام حائری در مسجد حیدریه، همایش روشنگری با حضور حجت الاسلام پناهیان در مسجد امیرالمومنین(ع) و پخش کلیپ، مراسم عزاداری هیئت فاطمیون، پخش بروشور پیرامون خطر تحریف گفتمان امام خمینی(ره) در بین زائران در مسیر مرقد امام، برپایی دسته عزاداری با اجرای گروه سنج و دمام پایگاه شهیدان سلطانی در هنگام حرکت به سوی مرقد و ...اشاره کرد.

اعزام کاروان میثاق با امام از پایگاه امیرالمومنین(ع) به مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره)

اعزام کاروان میثاق با امام از سوی پایگاه امیرالمومنین(ع) حوزه یک از شکوه خاصی برخوردار بود؛ 200 نفر از بسجیان پایگاه و اعضای هیئت محبین اهلبیت(ع)در قالب 5 دستگاه اتوبوس، مسیر قم تهران را همراه با عزاداری و سخنرانی در اتوبوس ها طی کرده و پس از رسیدن به مقصد، با دسته عزاداری راهی بیعتی دوباره با امام و رهبر خویش شدند. این گروه که بیشتر آنها را جوانان و نوجوانان تشکیل می دادند، با بستن سربندهای «لبیک یا خامنه ای»، «لبیک یا ثارالله» و «لبیک یا زهرا» و در دست داشتن پرچمهای «یالثارات الحسین»، «یابن حیدر یا اباالفضل» و «لبیک یا امام» در سوگ امام عاشقان به سر و سینه زدند.

حجت الاسلام پناهیان فرمانده این پایگاه در طول مسیر طی سخنانی بر حفظ آرمانهای امام راحل(ره) از جمله استکبارستیزی و دشمنی با شیطان بزرگ آمریکا، بر جلوگیری از تحریف اصول امام - حتی با استفاده از نام و اعتبار بیت حضرت امام - و تبعیت از رهبر معظم انقلاب تأکید کرد و جوانان پرشور نیز با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر منافق» ایشان را همراهی می کردند.

حضور باشکوه فرمانده و بسیجیان پایگاه امیرالمومنین(ع) در راهپیمایی ۱۵ خرداد 

راهپیمایی باشکوه 15 خرداد قم با حضور محوری اقشار مردم و بسیجیان صبح روز شنبه از میدان روح الله و بیت حضرت امام خمینی(ره) به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.

دراین راهپیمایی باشکوه که با حضور پرشور مردم انقلابی شهر قم همراه بود، حجت الاسلام احمد پناهیان فرمانده پایگاه امیرالمومنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در روز 14 خرداد، بر تلاش برای حفظ آرمانهای انقلابی امام و ترویج شاخصهای انقلابی گری در جامعه تأکید کردند.

اعزام 14 کاروان از زائران حوزه شهید ابراهیمی به حرم روح الله/حضور در راهپیمایی 15 خرداد


برخی از شعارهای مردم پرشور و انقلابی قم در راهپیمایی امروز عبارت بودند از:

توهم توطئه، توطئه ای دیگر است / فصل الخطاب این اصل، مواضع رهبر است

استقلال سیاسی / استقلال فرهنگی / شعار این نهضت است

نفی سبیل کافر / این کافر ستمگر / مکتب این ملت است

تعالی و توسعه / با اقدام جهادی / میسّر و ممکن است

رکود و وابستگی / در آرمان ملّت / ممنوع و ناممکن است

مشارکت با آمریکا در قدرت / فریب دشمن، نقشه ای دیگر است

محو نظام سلطه اندر جهان / فرموده ی وارث پیغمبر است

با اعتماد به دشمن ستمگر / سیلی محکم می خورد این ملّت

خوش بین شدن به وعده های کافر / عاقبتش بود شکست و ذلّت

در انقلابیگری، امام الگوی ماست / بیان و اقدام او، مقابل روی ماست

ان تنصروالله ینصرکم / این وعده ی خداست، بی شکّ و ریب

پیروی نقشه ی راه امام / پیروی از خداست، بی نقص و عیب

اسلام انقلابی، دین پیمبر ماست / میانه رو، افراطی، سوغاتی امریکاست



ارسال نظرات