کسانی که به دنبالند راه دشمن را به مملکت اسلامی باز کنند؛ دچار دیاثت سیاسی شده اند

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اگر کسانی که راه دشمن را در مملکت اسلامی باز کردند و اجازه دادند دشمن بر سرنوشت مملکت اسلامی تسلط و به منافع این مملکت دست پیدا کند و شعار استقلال ازادی جمهوری اسلامی که ...
کد خبر: ۸۶۸۸۷۸۴
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰
به   گزارش " خبرگزاری بسیج در کرمان،  حجت الاسلام و المسلمین محسن زاده مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در یادواره ۱۳۳ شهید شهرستان عنبرآباد گفت: امروز  بیداری اسلامی بر اساس اسلام ناب محمدی (ص) مبتی بر اسلام  انقلابی جهان را به حرکتی وا داشت که به برکت خون های مطهر شهیدان ،   ایثار ، از خود گذشتگی  و فداکاری  خانواده شهداء بوده است و خون شهداء بهاری است که خانواده معظم شهداء برای حفظ  از ارزش های اسلامی ، قرآن ، مکتب عصمت و طهارت پرداخت کرده اند.
حجت الاسلام و المسلمین محسن زاده افزود: بر اساس آیات قرآن سنت الهی  خداوند متعال سرنوشت انسان ها را در دست خودشان قرار داده است  ، سعادت ، شقاوت و سرنوشت انسان به دست خودش رقم می خورد و اگر مردمانی خداوند را یاری کردند خداوند  هم آن مردمان را یاری می کند  و در مسیری که در پیش گرفته اید  ثبوت قدم به شما عنایت می کند.
وی افزود: اگر دفاع از ناموس یک وظیفه و عزت  است  ، اگر اقتدار سرزمینی یک ارزش است و می خواهید  مملکتت مقتدر باشد باید بهای آن را پرداخت کنید و خانواده معظم شهیدان ما این بهاء را پرداخت کرده اند و خون شهدای ما بهایی است که خانواده معظم شهداء برای حفاظت از ارش های اسلام ، قران و اهل بیت (ع) پرداخت کرده اند  شهدای عزیز ما تلاش کردند که تاریخ نکبت بار و ذلت بار برای مردم ایران و مسلمانان  تکرار نشود.
نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به تاریخ و حکومت شاه سلطان صفوی افزود: برخی افراد دچار دیاثت سیاسی هستند و این افرادی که راه بیگانگان را به داخل کشور باز کردند و تسلط بیگانگان را بر کشور اسلامی ایجاد کردند این ها  زیبنده چنین صفت ناموزون و  نامیمونی  به نام  دیاثت سیاسی هستند چون راه را باز کردند  که نمونه آن شاه سلطان حسین صفوی است.
وی افزود: اگر امروز کسانی پیدا شده اند که نگاهشان این است ایران ارزانی اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار و جامعه ی اروپا این ها اهل دیاثت سیاسی هستند  .
حجت الاسلام و المسلمین محسن زاده افزود: با هیچ احدی تعارف نداریم ،  راه دشمن را اگر در مملکت اسلامی باز کردند و اجازه دادند دشمن بر سرنوشت مملکت اسلامی تسلط پیدا کند  و به منافع این مملکت  دست پیدا کند و شعار استقلال ازادی جمهوری اسلامی که شما  مردم چهار دهه و یک عمر فریاد کرده اید را خواستند نادیده بگیرند  این افراد  دچار دیاثت سیاسی شده اند و این تعبیر آیت الله جوادی آملی است ،  اما شهدای ما غیرت ، ناموس دینی و ملی داشتند و اجازه ندادند یک وجب از خاک پاک ایران به دست دشمن بیفتد.
حجت الاسلام محسن زاده افزد: شهداء ما از تاریخ بیست سال زمان  معاویه درس و عبرت گرفتند و گفتند مبادا تاریخ تکرار شود و اجازه دهیم مدعیان اسلام بر اسلام ناب بتازند .
وی با اشاره به فتنه ۸۸ افزود: خانواده معظم شهداء شهید دادند که اشک نایب امام زمان (عج) دیده نشود اما نامردهایی در این مملک اشک ولایت  را جاری کردند .
نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: وصیت نامه شهداء را خوب بخوانیم در مجلس امروز  ارواح ۱۳۳ شهید قهرمان پرور  عنبرآباد حاظر و ناظر  هستند و در بسیاری از امور که توفیقی برای زن و مرد حاصل می شود این شهداء هستند که مدد می رسانند و دستمان را می گیرند ، راه شهداء را از کی بگیریم اگر قرار باشد راه شهداء را از بعضی افراد که خاطره می گویند بگیریم ممکن است راه شهداء را تحریف کنند ، امروز بعضی ها به خودشان اجازه دادند که راه امام (ره) را با خاطراتشان تحریف کنند پس امکان دارد بعضی از آدم ها با خاطره گویی از شهداء راه شهداء را تحریف کنند و تا زنده هستیم باید قدر دان خانواده ی معظم شهداء باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین محسن زاده گفت: اگر  وصیت نامه های شهداء را مطالعه کنیم وصیت نامه ی شهداء  حکایت از این دارد که تماما امام و ولی خود را می شناختند و امام شناس ،  ولی شناس  و ولایت محور بودند و نسبت به کفر و استکبار جهانی در رأس آن شیطان بزرگ تنفر داشتند و درسشان به ما این است که ولی زمان خود را بشناسیم و نایب امام زمان (عج) را خوب درک نماییم و شهداء به ما درس اطاعت از ولایت دادند.
وی افزود: برخی افراد امروز شیطان بزرگ را ایالت متحده آمریکا می  شناسد اما شهدای ما  شیطان بزرگ را ایالت متحده امریکا نمی دانستند بلکه شیطان اکبر و آمریکای جنایتکار می دانستند.  شهداء ولایت محور بودند  بعضی افراد  نمی توانند ولایت محوری را درک کنند ،  نظام جمهوری اسلامی نظام ولایت محور است و سیاستگذاری اذهان ولایت اسلامی است.
انتهای پیام/
سفیر جنوب
ارسال نظرات
آخرین اخبار