خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج امام صادق(ع) مطرح کرد

آغاز فعالیت اتوبوس سینمای انقلاب در اصفهان/ اجرای طرح جوانه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت بسیج

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان با اشاره به آغاز فعالیت اتوبوس سینمای انقلاب در اصفهان گفت: طرح جوانه‌های صالحین از ابتدای تیرماه در پایگاه‌های مقاومت بسیج این ناحیه اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۸۷۸۱
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت‌الاسلام امین امینیان شامگاه پنج‌شنبه در مراسم افتتاحیه طرح جوانه‌های صالحین ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در سال گذشته اظهار داشت: مهمترین هدف در این طرح، غنی‌سازی اوقات فراغت بسیجیان است، البته ارتقاء معرفتی، بصیرتی جوانان و نوجوانان، حفظ و انسجام حلقه‌های صالحین و ارائه آموزش‌های دینی، مذهبی، معرفتی و غیره به قشر جوان از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

وی افزود: اگر جوانان به پایگاه‌های مقاومت بسیج جذب نشوند، گروه‌ها و فرقه‌های انحرافی در انتظار جذب جوانان و گمراه ساختن آنان به کمین نشسته‌اند.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان بیان کرد: ایجاد شور و نشاط در پایگاه‌های بسیج، ترغیب جوانان و نوجوانان برای شرکت در برنامه‌ها از سوی‌ خانواده، رشد همه جانبه اعضاء و پیشگیری از آسیب‌های شایع در جامعه از جمله خروجی‌های مورد انتظار اجرای این طرح است.

وی با بیان اینکه طرح جوانه‌های صالحین از ابتدای تیرماه آغاز می‌شود، تصریح کرد: این طرح تا پایان تابستان ادامه دارد و اردوهای مختلفی برای 3 نفر از حلقه‌های ویژه و اعزام‌ آنان به مشهد مقدس، اعزام 8 هزار نفر به اردوگاه شهید بهشتی و بسیاری از برنامه‌های دیگر در راستای طرح جوانه‌های صالحین در تابستان سال جاری در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام امینیان گفت: اتوبوس سینمای انقلاب در شهر اصفهان با همکاری شهرداری به زودی کار خود را آغاز می‌کند که در این طرح اتوبوس با حضور در کنار هر یک از پایگاه‌های مقاومت، به پخش فیلم‌های انقلابی برای گروه‌های 20 نفر می‌پردازد.

اعزام 8 هزار نفر از بسیجیان اصفهان به مرقد امام راحل

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان در این مراسم اظهار داشت: امشب 8 هزار نفر از بسیجیان شهر اصفهان برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل به مرقد مطهر ایشان اعزام می‌شوند.

سرهنگ علی مقواساز افزود: بسیجیان لازم آمادگی خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی و پیاده‌سازی منویات رهبر معظم انقلاب آماده سازند، امروز برخی افراد در داخل کشور به عناصر خودفروخته تبدیل شده‌اند و خود را به ارزانی در اختیار دشمن قرار می‌دهند و قصد دارند نظام سلطه را بزک کنند و ما وظیفه تبیین و روشنگری داریم.

وی ادامه داد: برخی از گروه‌ها و اشخاص قصد دارند تا امام، تفکرات و خط امام راحل را تغییر دهند اما بسیجیان باید در نظر داشته باشند که خود را برای فتح خرمشهر‌های دیگر آماده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار