نماینده ولی فقیه در استان یزد در حاشیه مراسم تشییع مادر شهید ابرکوهی:
نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: با زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت می توان در برابر مرام صهیونیستی که همان از بین بردن خانواده ها است، پیروز شد.
کد خبر: ۸۶۸۸۷۷۰
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ پنجشنبه عصر مراسم تشییع جنازه مادر شهید روحانی محمد باقر فلاح زاده برادر استاندار سابق یزد با حضور مسولین کشوری و استانی و مردم ابرکوه، در شهرستان انجام شد.


در حاشیه این مراسم آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد: زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مبانی اصلی انقلاب است.


آیت الله ناصری افزود: احترام و شخصیت قائل شدن برای شهدا و مادران و پدران شهدا که با زحمت های طولانی و طاقت فرسا فرزندانی را تربیت می کنند که ایمان، اعتقاد و فداکاری در راه اسلام در وجودشان شکل می گیرد، نمونه حفظ فرهنگ شهادت است.


امام جمعه یزد بیان کرد: قرار گرفتن در مسیر امام حسین(ع) یک عظمت و شهامت است که توفیق آن به هر کسی نمی رسد. لذا نقش والدین در تربیت شهدا که افرادی با اعتقاد هستند، بسیار مهم و تاثیرگذار است.


وی تصریح کرد: مادران دیگر؛ مادران شهدا را الگو قرار داده و بدانند راه سعادت دنیا و آخرت و قرب الهی این است، که فرزندانی تربیت کنیم که در راه ولایت، اسلام و مرام اهل بیت(ع) که ارزش های ماندگار است، فداکاری کنند.


نمانیده ولی فقیه در یزد تاکید کرد: فرهنگ شهادت را باید زنده نگه داشت، تا در برابر تزریق فرهنگ سست و ناتوان دشمن، مقابله کنیم و همچنین بتوانیم در برابر مرام صهیونیستی که همان از بین بردن خانواده ها است، دوام بیاوریم.


ناصری گفت: پس بزرگداشت مادران شهدا 3 اثر دارد: اول اینکه فرهنگ ایثار و شهادت می ماند، دوم اینکه دیگران از آنها درس می گیرند و فرزندانی صالح تربیت کنند و سوم اینکه مردم به این فکر باشند که دین را حفظ کنند، تا پرچم اسلام را به دست صاحب اصلی اش حضرت مهدی(عج) بسپارند.

سروابرکوه


ارسال نظرات