"حضرت امام(ره) فروپاشی اقتدار آمریکا را رقم زد"
معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله گفت: قیام ۱۵ خرداد ثابت کرد ملت ایران از تهدید و تحریم باکی ندارد و تا زمانی که روحیه استکبارستیزی در ملت ایران وجود دارد شعار "مرگ بر آمریکا" شعار ما خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۸۸۷۴۱
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹

سرهنگ پاسدار محسن گلشن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به قیام 15 خرداد 1342 و حوادث آن روزها اظهار داشت: 15 خرداد 42 نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است چراکه نقطه آغازین حرکت‌های انقلابی ملت ایران در این روز شکل ‌گرفت و در نهایت بهمن سال 57 به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی افزود: قیام 15 خرداد بیشترین تاثیر را در پیروزی انقلاب اسلامی داشت به گونه‌ای که بعد از گذشت 53 سال از این حادثه آثار و برکات آن برای تاریخ کشور ماندگار و باقی مانده است چراکه درخواست عمومی مردم برای اصلاح و دگرگونی در ناهنجاری‌ها فکری، اخلاقی و دینی‌ ایران در این روز تاریخی رقم خورد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله تصریح کرد: قیام خونین ملت ایران در روز 15 خرداد 42 که منجر به کشتار جمع بی‌گناه زیادی شد، چهره ضداسلامی شاه ملعون را به مردم نشان داد در این میان مردم شهرستان‌های ورامین و پیشوا نقش بی‌نظیری را در قیام تاریخی ۱۵ خرداد سال ۴۲ ایفا کردند و برای همیشه تاریخ، نامشان را به‌عنوان پیشگامان دفاع از مرجعیت و ولایت به ثبت رساندند.

سرهنگ پاسدار گلشن‌زاده با اشاره به حضور در صحنه مردم در 15 خرداد 42 گفت: قیام ۱۵خرداد هم یک حرکت دینی و معنوی و هم یک اقدام سیاسی برگرفته از بصیرت و آگاهی بود، امروز نیز صیانت از کیان اسلام و نظام اسلامی، استکبارستیزی، پیروی از آرمان‌های برحق امام خمینی(ره)، حمایت از محرومان و مظلومان و همچنین حفظ وحدت و اتحاد از اصلی‌ترین وظایف آحاد جامعه ما است که در این راه باید با بصیرت کامل پیش روند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به عنوان یادگار گران‌بهای امام(ره) در اختیار ما قرار گرفته است و باعث به وجود آمدن بیداری اسلامی در کشورهای مختلف شده است چراکه این انقلاب برای سایر مسلمانان جهان به یک الگو تبدیل شد به نحوی که شاهدیم غرب برای نابودی این انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله تصریح کرد: پس از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، انقلاب حضرت امام خمینی(ره) موجی در جهان ایجاد کرد که نظام‌های سلطه یکی پس از دیگری درنوردیده و اقتدار آمریکا را فروپاشید و در قلوب مسلمانان جهان نفوذ و سرایت کرد.

سرهنگ پاسدار گلشن‌زاده با اشاره به دستاوردهای قیام 15 خرداد گفت: این روز دستاوردهای زیادی برای ملت ایران داشت که از مهمترین این دستاوردها وحدت ملی و رسوایی رژیم طاغوت بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات