خبرهای داغ:
جانشین سازمان بسیج مستضعفین در یادواره شهدای شهر دیباج شهرستان دامغان گفت: حریم و حرمت یادواره‌های شهدا به عنوان مجالس تذکر اصول و آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا باید حفظ شود تا مایه رشد و تعالی جامعه شود.
کد خبر: ۸۶۸۸۷۰۸
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در بیست و یکمین یادواره 65 شهید دفاعم مقدس، پنج لاله گمنام و دو شهید مدافع حرم شهر دیباج شهرستان دامغان که با حضور گسترده مسؤولان، روحانیان و اقشار مختلف مردم این شهرستان در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر دیباج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای والامقام قیام 15 خرداد و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای این خطه، اظهار داشت: حضور میلیونی روز گذشته مردم و عاشقان امام راحل(ره) از سراسر کشور و جای‌جای جهان در حرم مطهر خمینی‌کبیر(ره) تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با سخنان روشنگرانه خود در بیست و هفتمین سالگرد امام خمینی(ره) تکالیف همه امت را در قبال انقلاب و نظام اسلامی و یکدیگر بیان کردند، افزود: کالبد انقلاب اسلامی ما دفاع جانانه ملتی بزرگ از دین خدا است، مجاهدتی مخلصانه که بیش از پنج دهه ادامه داشته و 15 خرداد 42 جوششی مهم در روند این نهضت متعالی اسلامی بوده است.

فضلی انقلاب اسلامی را دارای سه پایه مهم قرآن، عترت و مردم دانست و اضافه کرد: ملت شریف ایران قبل از پیروزی انقلاب، در روزهای مبارزه با رژیم شاهنشاهی و پیروزی بر طاغوت پهلوی عالمانه مبارزه نموده و در سال‌های پس از پیروزی انقلاب نیز 37 سال جانانه و مردانه از نهضت امام خمینی(ره) و احیاء دوباره اسلام ناب محمدی حمایت کردند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور، یادواره‌های شهدا را محافل تذکر و یادآوری اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب دانست و خاطر‌نشان کرد: از یاد نبریم که شهدا برای دفاع از دین و ولایت و احیاء نماز، روزه، امر به معروف و دیگر فرایض به شهادت رسیدند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حریم و حرمت یادواره‌های شهدا به عنوان مجالس تذکر اصول و آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا باید حفظ شود تا مایه رشد و تعالی جامعه شود تصریح کرد: مسؤولان و فعالان این عرصه تلاش کنند اطلاعات و روند حضور رزمندگان افتخار آفرین شهرستان دامغان در عملیات‌های گوناگون هشت سال دفاع مقدس را به شکل جامع تدوین کنند تا حفظ میراث ماندگار فداکاری و ایثارگری برای نسل‌های آینده مقدور شود.

سردار فضلی با تشریح گوشه‌هایی از اهمیت ایثارگری‌های مدافعان حرم و جبهه مقاومت، اظهار داشت: اگر امروز در بلاد اسلامی جبهه مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی ایستاده، از برکت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) است، همانا الگوی رزمندگان حزب الله و شیعیان و مسلمانان آزاده جبهه مقاومت، شهدا و رزمندگان ایران اسلامی هستند.

گفتنی است تمجید و تقدیر سردار فضلی از مجاهدت‌ها و حماسه آفرینی‌های رزمندگان و جهادگران شهرستان دامغان در عملیات‌های مختلف هشت سال دفاع مقدس، پخش نماهنگ‌هایی با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت و شهدای مدافع حرم و مداحی سید عباس تقوی از دیگر بخش‌های این مراسم معنوی بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها