خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر:

تصمیم مجلس خبرگان رهبری شبیه معجزه بود

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر در آئین گرامیداشت 15 خرداد این شهرستان، با اشاره به انتخاب امام خامنه ای(مدظله العالی) پس از ارتحال امام راحل، گفت: همان گونه که آغاز این انقلاب یک معجزه بود، تصمیم مجلس خبرگان رهبری نیز در انتخاب فردی که همه ویژگیهای لازم را داشته باشد نیز شبیه معجزه بود.
کد خبر: ۸۶۸۸۶۹۴
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی، افزود: آنچه در مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب رهبری پس از امام اتفاق افتاد، بارها در اظهارات امام خمینی(ره) نقل شده بود.

وی با یادآوری شرایط پس از ارتحال امام راحل، اظهار کرد: دشمنان انقلاب مترصد هرج ومرج و نزاع داخلی بر سر قدرت بودند ولی تصمیم معجزه آسای خبرگان رهبری نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد.

حجت الاسلام طالعی، تاکید کرد: علیرغم تایید و اشاره های مکرر امام نسبت به رهبر فرزانه انقلاب و حتی مخالفت رهبری با شورایی بودن انتخاب رهبر و مخالفت با انتخاب خودشان به رهبری نظام، با قاطعیت تمام و اکثریت آرا به این منصب انتخاب شدند.

وی با بیان قاعده الفضل ما شهد به الاعداء، تصریح کرد: حتی دشمنان رهبر فرزانه انقلاب هم به سلامت مالی، زندگی شخصی، اقتدار، درایت و مدیریت 27 ساله ایشان با همه لجاجت و دشمنی خودشان و اینکه رهبر انقلاب اسلامی پس از امام خمینی(ره) برترین شخصیت و بهترین مدیر در عرصه منطقه و جهان هستند، معترفند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها